Mini H blackout

Mystery 12amp is wel op voorraad in het eu warenhuis. Volgens HK zijn dit dezelfde esc's als de blueseries. Ze kosten alleen wel 2 $ duurder. En zoals Heyudude zegt er zitten geen pads op voor het flashen. Je hebt dus de flashtool nodig als je er SimonK op wilt zetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Let op: de mystery ESCs hebben soms n-fets en soms np-fets... Die eerste moet je bij voorkeur hebben. De Hk versies hebben altijd N-fets

Iemand deze al getest/gezien? 425Gram op 3s
SunnySky X2204 2300kv Brushless Motor - Multirotor Superstore
Lijkt mij een mooie vervanger voor de ZMR als die in rook zijn opgegaan :P
Die sunnies hebben weer m3 schroeven zoals de grote motoren en schijnen behoorlijk wat amps te trekken.
mijn blackout krijgt blackout MN1804 motoren.

misschien binnenkort een topic over de motoren openen aangezien ik er straks een aantal al geprobeerd had. Denk wel leuke informatie voor alle mini bouwers?

Lijkt me een goed plan, de mini markt begint nu lekker op gang te komen. Dus ook het aantal motoren groeit met de week.

Misschien eens een minimeet organiseren hier in de parkeergarage, zal morgen wat foto's maken. (nu voetbal dus vol)

Mijn mini is ook af, en vliegt fantastisch ! Net voor 1e keer 's avonds in het donker gevlogen, maar wat vet is dat zeg !.
Frame is een "KWAD" frame. ZMR motoren, 12a plush stoch firmware, Naze32 acro, 3s 1000mah 45-90c Nano-Tech lipo

Hierbij nog een foto van de quad met "headlights' :-)
IMG_20131222_190508.jpg

Mijn mini is ook af, en vliegt fantastisch ! Net voor 1e keer 's avonds in het donker gevlogen, maar wat vet is dat zeg !.
Frame is een "KWAD" frame. ZMR motoren, 12a plush stoch firmware, Naze32 acro, 3s 1000mah 45-90c Nano-Tech lipo

Hierbij nog een foto van de quad met "headlights' :-)
IMG_20131222_190508.jpg

gewicht en vliegtijd?

Lijkt me een goed plan, de mini markt begint nu lekker op gang te komen. Dus ook het aantal motoren groeit met de week.

Misschien eens een minimeet organiseren hier in de parkeergarage, zal morgen wat foto's maken. (nu voetbal dus vol)
Welk garage bedoel je?

Back