mini quadrocopter bouwverslag (update 18-04-2011: TNT Post, SURE WE CAN NOT)

Discussie in 'Multicopters bouwverslagen' gestart door miniquadro, 16 mrt 2011.

1. michel pet

michel pet

Lid geworden:
    8 dec 2004
    hier is al eerder over gesproken in een ander draatje.
    het heeft geen zin om op de tnt te vitten want bij de tnt verandert toch niks die gaat vanzelf kapot door klachten.
    het probleem is dat de verkopers er niet van op de hoogte zijn wat onze problenen zijn als je kan kiezen voor een andere manier dan is het probleem opgelost.
    de dpd levert in nl ook en gaat snel en zonder probleem maar die kans krijgen we niet .
    zelfs als je bij de verkopers zelf er om vraagt lukt het vaak niet.

2. michel pet

michel pet

Lid geworden:
    8 dec 2004
    ook zo iets als ik een brief post moet de gene aan de andere kant toch niet te betalen.
    als ik een pakket laat komen wat een ander verstuurt dan moet je vaak betalen voor om kosten van de tnt dat hen ik bij de dpd nog nooit gehad zelf al zijn ze iets duurder.
    tnt zijn dieven .
    verstuur een pakket ook nooit onder snel post want dat bestaat niet bij de tnt ook weer zo iets dik betalen en zij bepalen wel hoe en wat.
    wat mij betreft kan die tent dicht en dat de overheid er niks aan doet valt in het zelfde straatje .

3. miniquadro

miniquadro Guest

Goed nieuws :):):):

Het heeft blijkbaar geholpen dat ik een bericht heb geplaatst op het forum van trosradar.nl.

Ik heb namelijk vandaag een bevestiging ontvangen van een TNT medewerkster die ook op het trosradar forum zit, dat mijn pakketje deze week nog wordt bezorgd.

Dus als het goed is kan ik komend weekend (na meer dan 1 maand vertraging :rolleyes:) verder met de bouw van de miniquadro.

Foto's volgen :yes::yes::yes:

Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2011
  4. Nodri

Nodri

Lid geworden:
    16 jan 2009
    Miniquadro is ......... helpdeskleed???

5. miniquadro

miniquadro Guest

Yup, en blijkbaar heeft het geholpen :D

6. vinnygogo

vinnygogo Forum veteraan