modelbouw winkel Heerhugowaard E.O.

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey allemaal,
ik heb een rc auto gekregen voor mijn verjaardag,
maar ik vraag me af waar in de buurt van heerhugowaard/alkmaar
een modelbouw winkel zit en wat jullie bevindingen er van zijn

grtz. Nico

als je even google gebruikt had, had je vast al eerder een antwoord gevonden als hier.

Maar vooruit: Muco aan de Bergerweg in Alkmaar.
De verkoper daar weet ook nog waar die het over heeft ;)

ja, maar ik wil ook weten wat jullie meningen over die winkel is, van muco heb ik namelijk gehoord dat hij nogal nors kan zijn.

maar bedankt

bij het station in heerhugowaard zit Huider.
deze is sinds kort uitgebreid met model auto's e.d.
maar door zijn lokatie is hij vrij duur.

muco.. , waarschijnlijk zijn diegene waarvan je gehoord hebt dat hij nors kan zijn of zaterdag ochtend vroeg geweest of enorm eigenwijs en wilde niet naar zijn adviezen luisteren.
anders is hij super bereid alles piekfijn uit te leggen en je te helpen

Laatst bewerkt:
ja, maar ik wil ook weten wat jullie meningen over die winkel is, van muco heb ik namelijk gehoord dat hij nogal nors kan zijn.

maar bedankt

Als het zo dichtbij is, zou ik zelf de ervaring opdoen. "Van horen zeggen" is een andermans mening.
En wat je hoort is niet altijd wat het is.........................................

Persoonlijk heb ik liever iemand die weet waarover hij praat en die nors is, dan een die vrolijk is niet weet waarover hij het heeft.

als je iemand wil die weet waar hij over praat dan ben je bij hem aan het goede adres.
ik weet niet meer welk jaar, maar hij is nederlands kampioen geweest met een tamiya evo3 surikarn edition 1:10 electro (nu in mijn bezit :p)

en nors is hij bijna nooit, zoals ik al zei af en toe op zaterdag ochtend (heb ik ook wel eens last van na een avondje stappen) of als je eigenwijs bent, niet luisterd naar zijn adviesen en toch "stomme" aankopen wilt doen.

bijvoorbeeld je eerste auto kopen en er meteen een brushless 3.5turns motor in willen met lipo's, adviezen negeren en dan een week later terugkomen met een auto die in de prak ligt en dan zeggen dat de kwaliteit van de auto niet goed is

bedankt voor jullie reacties,
hebben ze bij huider een beetje verstand van zaken?
ik woon namelijk in heerhugowaard en mijn enige vervoer is de fiets....

bijvoorbaat dank,

hebben ze bij huider een beetje verstand van zaken?
ik woon namelijk in heerhugowaard en mijn enige vervoer is de fiets....

bijvoorbaat dank,
Als je nu eens de fiets pakt en er is heen gaat hoef je niet al je vragen hier te stellen en kun je dit zelf ondervinden :mad:

ligt ook aan het merk dat je hebt.
voor mijn modelauto's hebben ze meer bij muco.
bij huider hebben ze vooral een ander merk dan muco.
beide kunnen overigens alles bestellen voor je.

gewoon zelf even bij beide gaan kijken en dan zelf beslissen.
een retourtje heerhugowaard-alkmaar kost niet veel (fietsen is als het droog is ook te doen), en ze liggen beide heel dicht bij het station.

Laatst bewerkt:
ik ben al bij huider langs geweest en ze konden me perfect helpen.
het is ook nog aardig dicht bij 10min. fietsen.
en hij ook wel aardig leuke spullen staan:) :)
dat word maar eens sparen....

mijn ervaring bij huider is dat als ze denken: "die kopen weinig tot niks" dat ze je dan halveres negeren, maar duur merk ik weinig verschil

en inderdaad Chris (die gast van muco) is echt een kwal aldoor met zijn slimme opmerkingen, maar het is bijna de enigste in de buurt dus je zal het ermee moeten doen

Laatst bewerkt door een moderator:
mijn ervaring bij huider is dat als ze denken: "die kopen weinig tot niks" dat ze je dan halveres negeren, maar duur merk ik weinig verschil

en inderdaad Chris (die gast van muco) is echt een kwal aldoor met zijn slimme opmerkingen, maar het is bijna de enigste in de buurt dus je zal het ermee moeten doen
en dan heb jij het over slimme opmerkingen.
als ik zo zit te lezen wat jij al niet weet over een regelaar, zou ik toch maar beter naar die Chris luisteren.
ik kom al zo'n 15 jaar bij hem en hij wil de mensen alleen weg sturen met spullen waar de mensen geen spijt van krijgen. en als je dan toch doet (wat al gezegt is) een 3,5T brusless motor in een tt01 stopt en hij zegt doe dat nou niet of koop dan deze auto die kan het wel aan.
tsja de keuze is aan jou, maar hij denkt alleen tot volgende week.

maar ik denk dat Nico zijn andtwoord wel heeft gehad.
dus van mij mag hier een groot SLOT op.

Gr Sander.

Nou nou,ook hier zijn we erg aardig tegen elkaar.pffffff die jongen wil gewoon wat weten.Wat maakt het nou uit als hij iets dubbel vraagt en doorvraagt over een persoon.
tjonge jonge,bij de Trucker afdeling op dit forum zijn ook al dit soort taferelen merkbaar.
help elkaar nou eens een keertje!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kom al jaren regelmatig bij Muco en heb er ondertussen voor een vermogen samen met mijn broer daar gekocht en niets dan hulde. Uitstekende service en uitleg. Huider is voor mij inderdaad een stuk dichterbij en meestal ook beter mbt het parkeren. Maar ik ben er 1 keer geweest en werd er bijna de winkel uitgekeken.

[mod]Oke, iedereen weet al wat er nu gaat gebeuren. Helaas gaat dit op slot. Winkelbesprekingen worden niet toegestaan, lees de regelementen er eens op na.
Martin[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back