Modellers Anonymous

ik stel mij ook even voor,
ik ben Florian en zo erg verslaafd aan modelbouw dat mijn schoolwerk eronder lijd!..
ja dit is ernstig :P
daarnaast lijdt mijn portomonnee er ook aan..
Met minimaal 4 posts per dag, ben ik toch egt wel verslaafd :roll:

Hmm ik wil wel lid worden van de Anonime club, maar goed, stel je voor:

Ik ben Emil, en ik kom uit de prov. drenthe , en ben verslaafd aan modelbouw, modelbouw forum, en alles wat er mee te maken heeft.

Jullie zeggen dan in koor:
"Hallo Emil"
Waar is mijn anoniemiteit dan ????

Je kunt je bij de aanmelding natuurlijk ook 'psygho' of iets dergelijks noemen. We roepen dan allemaal in koor: :hallo Psycho". Uiteraard vragen we ons dan wel allemaal af of je nog meer te verbergen hebt, maar je blijft wel lekker anoniem!

Danny Mulders zei:
heb het toch anderhalve dag volgehouden :wink:
En, ben je nu trots op jezelf? Of vind je, dat je jezelf voor niks anderhalve dag hebt lopen pesten?

Hi,

Goed nieuws !!!!

Afgelopen dagen heb ik geprobeerd wat af te kicken van deze hobby.... en het is gelukt door een techniek toe te passen die ook bij rookverslavingen goed lijkt te helpen.... pleisters !

Men neme de grootst mogelijke pleister en dompelt deze in een 30% nitro brandstof. Daarna gelijk op de bovenarm plakken.... wat me wel opviel is dat ik na een half uurtje echt helemaal niet lekker werd. Dit werd steeds slechter zodat ik uiteindelijk 2 dagen in bed ben beland.... waarschijnlijk de afkickverschijnselen ! Onder de streep: 2 dagen niet aan de hobby kunnen besteden daar het bed uitkomen me al te veel was - dus niet aan de hobby en dus het bewijs dat deze methode lijkt te werken !

Ik realiseer me nu dat ik toch weer in de valkuil ben beland daar ik nu op het MBF zit.... ach, ik heb nog wat pleisters en wat brandstof staan. Bovendien is het bijna weekend..... Ik spreek julle maandag weer.

Groet, winkje

P.S. iemand bekend met het pattenteren van medicinale toepassingen ? Graag even PB.......

Er schiet me in eens wat te binnen... Wat is er mis met een gezonde verslaving aan gezelligheid !

winkje zei:
Hi,

Goed nieuws !!!!

Afgelopen dagen heb ik geprobeerd wat af te kicken van deze hobby.... en het is gelukt door een techniek toe te passen die ook bij rookverslavingen goed lijkt te helpen.... pleisters !

Men neme de grootst mogelijke pleister en dompelt deze in een 30% nitro brandstof. Daarna gelijk op de bovenarm plakken..

instructies opgevolgt ..werkte niet !! al snel bleek dat na het onderdompelen in de 30% nitro brandstof dat de adhesieve eigenschappen van de pleisters afnamen ... m.a.w .. de pleister bleef niet plakken :?

ik denk dat ik maar lekker verslaafd blijf dan 8)

Ik kan duidelijk niet achterblijven.

Hallo mede verslaafde ik ben martijn en ik vind dat mijn verslaving wel meevalt. Ik besteed meer tijd aan mijn HBO als aan mijn autotje's (zoals ze bij ons thuis heten :roll: ) Alloewel ik er wel zovaak mogelijk mee probeer te rijden. Mijn verslaving voor modelbouwforum is velen malen erger, ik laat niet veel posts achter maar zit heel erg vaak te lezen. Wanneer ik online kom zijn er nooit meer als 100 ongelezen berichten :D .
Ze zouden er eigenlijk accijns over moeten vragen net zoals tabbak of alcohol :lol:

martijn :bye:

Uuhhhhh hallo ?? . uhh tja ik heb er een beetje moeite mee, ik heb geen probleem hoor , nee hoor alleen mijn vrouw zegt van wel.

Maar uhhh :oops: is de club nog open ??.

hmm wel lichtelijk uitgestorven,,, maar we kunnen altijd weer starten... corrien is nog steeds anoniem onder gedoken dus... alhoewel die er wel steeds meer voor open is.

Hee mijn clubje is weer uit het stof, ik begon me zelf als zo alleen te voelen :wink: .

En ja de verslaving is eigenlijk niet veel minder geworden.

gr Remco

Back