Modelshow europe Ede 16 maart

Hallo Allemaal,

De frequenties in Ede worden door onze voorzitter van de MBVP, Arie van Bennekum geregeld.
Hij is zaterdag 16 maart 2013 bij de rijbaan aanwezig voor het uitgeven van de knijpers met daarop de de frequenties die gebruikt kunnen worden.
Hij werkt met een knijpersysteem en geeft aan wanneer en hoelang je kan/mag rijden.
Want er zijn meestal veel rijders met de zelfde frequentie en moet er om de beurt gereden worden.

hoi

een paar van mijn auto's gaan wel.
de 2800 nat. met 4 assige aanhanger. beide bulldozers als lading.
de 3300 met een verlengde en versmalde bruder oplegger. met de hyster erop.
de XF met platte oplegger. met de mast van de hyster.
het dickie busje met autoambulance en iets ouds erop.

zelf ik kom waarschijnlijk pas na 1e binnenvallen want er was voor mij een dubbele afspraak gemaakt. dus ik kan 's ochtends niet.

maar om problemen met frequenties te voorkomen. laat ik de zenders gewoon thuis ;-)
onze vereniging heeft een paar meter tafel, een van de eerste rijen "links" naast de grote baan.
(331-334, 346-349)

groete Peter

Laatst bewerkt:
er is show van grondverzet zwaartransport verticaal transport modellen div schalenen
er zijn ook verkoop stands van desbetreffende modellen div schalen en documentatie
maar echt enkel rc truck parts hoef je er niet veel te verwachten
een hoop kramen in de hal met showstands en de standss tegen de muren rondom de showstands dat zijn verkoopstands

Back