modeltreinen kosten?

• Topicstarter Topicstarter scheyske
  • Startdatum Startdatum
S

scheyske

Guest
hey allemaal

ik heb veel interesse in modeltreinen maar ik heb echt geen flauw idee hoeveel me dat zou kosten.
alles bijeen zo he rails treinen huisjes achtergrond... .
kunnen jullie mij soms meer uitleg geven?

alvast bedankt
groetjes scheyske

Uhhhhhhhhhh.......veel? :P

Elke hobby kan je zo goedkoop en zo duur maken als je zelf wilt.
Kijk eens op internet bij verschillende modelbouw winkels of bij een winkel in de buurt.

kijk hier eens

Nederlandse winkels:
Hobbycity
Totaltrain

Mij heeft het in de loop der jaren al een paar duizend euro gekost. En gaat me waarschijnlijk nog veel meer kosten. :oops:

Succes
Fred

amaai als ik die prijzen zie da ga wel effe boven mijn klakske zenne ZO DUUR amaai da had ik nooit gedacht daar zijn treinen bij die meer als 300 euro kosten voor 1stukske

Je kan ook op eBay(Nederland,België of Duitsland) kijken ofzo.
In Nederland kijk ik ook nog wel eens op Marktplaats.nl (bij hobby en vrije tijd) . Op die manier kan je 2e hands veel goedkoper aan treintjes komen.

Succes
Fred

je kan ook van een fabrikant een startset kopen
dat gaat van 100-500 euro

scheyske zei:
amaai als ik die prijzen zie da ga wel effe boven mijn klakske zenne ZO DUUR amaai da had ik nooit gedacht daar zijn treinen bij die meer als 300 euro kosten voor 1stukske
Ik kan mij herinneren dat een Märklin-locomotief soms 100.000 BEF kostte, oftewel 2.500 euro :wink:

en zo zijn er ook bij van een fractie van die prijs en veel goedkopere merken om eens lekker te hobbieen en van de hobby te proeven.

meestal word een mooie baan in de loop der jaren bij elkander gespaard.
denk dat het geeneens leuk is als je alles zo ineens aanschaft.

Back