Kan natuurlijk geen kwaad als er bij het modelvliegen ook wat fysieke aspecten komen kijken... toch?![]()
Hehehe, het hoeft voor mij geen ModelvliegSPORT te zijn, ik hou meer van de ModelVLIEGsport

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kan natuurlijk geen kwaad als er bij het modelvliegen ook wat fysieke aspecten komen kijken... toch?![]()
Dat hebben we op Ede zelfs allemaal niet, schuilen in de auto is de enige optie (of als Jaap gaat vliegen in de kist ;-) ).watjes er is een partytent om te schuilen catering op het veld
Ehhh, dan heb jij soms geen idee waar sommige mensen mee vliegen of wat ze allemaal meezeulen voor een hele dag vliegen.en je maakt gewoon een grote kar waar alles opkan
Die hebben wij achter de auto ;-)Dan heb ik een grote kar... en waar laat ik die in mijn auto?
Die hebben wij achter de auto ;-)
Maar daarom is die afstand lopen voor ons echt geen optie :nooo:
Geef mij de hei in Ededan maar , NUL faciliteiten maar wel een mooie stukje gras en de auto op nog geen 100 mtr afstand![]()
hmm.. jammer idd dat het idd niet dichterbij te vinden is...
weet dat je in leusden bij de outdoor schaatsbaan... perfect met bootjes kunt varen etc.
maar vliegen is toch flink wat lastiger... gezellig dat je naar A'foort komt... super stadje... ik heb express voor leusden gekozen ligt er naast en is net even wat rustiger...
veel plezier alvast ivm verhuizen etc.![]()
Dat hebben we op Ede zelfs allemaal niet, schuilen in de auto is de enige optie (of als Jaap gaat vliegen in de kist ;-) ).
Ahhh MVA ...heerlijk 12 volt en (straks) 220 op het veld.... kantine met warme koffie en tosti's....heerlijk
Gezien,
Dank je wel... Nu hopen dat ze nog mensen aan nemen.. en dan.. tot snel op de hei![]()