modelvliegclub in Barendrecht (ZH) kan leden gebruiken

Ik heb net met de simulator weer eens gevlogen....

je verleerd niet snel, maar de touch ben je na 15 jaar wel kwijt :|

:D

Cees leuke site, :wink:
er moeten alleen een deel foto,s af hoor Cees
en zeker die van die knuffel.

ik zie alleen nog steeds geen heli,s op het veld,
ook jouw heli zie ik niet. :oops:

Cees Kraaijeveld zei:
De modelvliegclub Europoort in Barendrecht kan nog wel een aantal actieve, liefst ietwat ervaren leden gebruiken ...
Desondanks Cees, met het oog op de toekomst zou het denk ik een goed idee zijn om een jaarlijkse open dag, elektro fly-in, berenvliegen o.i.d. te organiseren. Een vliegshow is neem ik aan geen optie voor jullie vanwege het blijkbaar kleine ledental.

Misschien wel handig om een soort schema te maken wanneer er gevlogen wordt.
Bijv.: Elke Donderdag en Zondag oid.
Dit om Gasten en of geinterreseerde een indicatie te geven wanneer ze kunnen komen kijken.

Groetjes,

John

Cees Kraaijeveld zei:
Meesta wordt er op woensdagavond ('maai-avond') en op zaterdag- c.q. zondagmiddag gevlogen. Mensen uit Weesp zijn natuurlijk ook welkom...

waar was je vandaag,
ik denk mooi weer en ga eens op mijn oltimer kijken,
zijn er maar 2 leden en het was mooi weer,
en cees waar was je. :?:

Aanwezigheid vliegers

Op zaterdagen, wanneer het enigszins vliegbaar weer is, zijn er altijd meerdere mensen aan het vliegen ( tegenwoordig ).
Aanstaande zaterdag 22 december echter vermoedelijk niet i.v.m. boodschappen doen voor de kerstmis.

Cees

Heel goed om te lezen, ga ik zeker vaker langs komen. AS zaterdag kan ik me voorstellen al ziet het weer er wel goed uit. Als er gevlogen wordt, rond welke tijd heb ik het meeste kans?

Groetjes,
Max

Rond een uur of half een komt de eerste op het veld.
Vliegen in de winter tot zeg half vier of vier uur, ligt er aan of de zon schijnt

groeten Cees

Back