Mogelijk 1:10 on-road roto/trekstart wedstrijdklasse.

Als er bij de MACH (Heemstede) binnen de reguliere clubraces (ca. 4-5 per jaar) een aparte klasse wo

• Nou, 2 races per jaar misschien vindt ik wel genoeg

Votes: 0 0,0%
  • Leuk maar die 5,- Euro inschrijfkosten zie ik tegenop

• Gek, ik moet er niet aan denken, niets aan op een circuit.

• Iets anders nl.:

• Total voters
    731
Toevallig hebben we het hier gisteren nog over gehad op het circuit....

Het is inderdaad de bedoeling dat ook Schumacher fusion's met een 3.5cc motor erop mee kunnen doen.
De klasse wordt zo open mogelijk gehouden, de enige "restrictie" is eigenlijk dan het "on-road" modellen moeten zijn, dus zelf een rally auto mag meedoen, maar geen echt off-road, zoals een buggy of monstertruck.......

Ik verwacht dat het regelement deze week gereed is, en dan zal in de loop van volgende week deze bekend gemaakt kunnen worden, maar geloof me, het zal een simpel doch nuttig regelement worden.....

Een fusion is (volgens de fabrikanten) een auto die de 135 Km/U moet halen.....

Nu heb ik eens een Fusion zien rijden op de MACH, en geloof me, als je de 80 haalt ga je hard......

Niet dat de auto niet harder kan, maar de wegligging he....... bochten snelheid is zo goed als nihil, want inderdaad je hebt de grootste moeite om deze auto op de weg te houden, maar des te groter lijkt me de uitdaging om het wel eens op een circuit te proberen........
Dus Whoei, je bent van harte welkom!.......

Das Mooi :) :) maar ik ga binnekort ook ff langs de mach 1 of 2 dagen. om even te oefenen he :) en auto af testellen zodat die toch wat beter op de baan blijft ligge :P ;)

dan zou ik beginnen met een setje schuimrubberbanden aan te gaan schaffen.

mvg jarno

Back