Nou een Cirrus Glider Group misschien, Sirrus zegt mij niet zo veel worden wel kleine groepjes dan hoor. vintage Glider Group is nou ook nog niet zó groot dat het een probleem dreigt te worden. Maar de Mosquito-kereltjes mogen best naast elkaar gaan zitten op de hei hoor, net als de Cirrus vliegers. Alleen wel een beetje bij elkaar in de buurt blijven
We houden het gewoon gezellig en gaan lekker samen vliegen! Krijg er steeds meer zin an . . . Is het ook een idee om wat zaken te organiseren als een deelnemerslijst met NAW en bereikbaarheidscijfers, wat buttons met je forumnaam en echte naam, etc. Misschien een petje met logo van een sponsor of zo, ach zo kan ik nog wel even doorgaan.
Volgende week........... .........voorspellen ze rustig winterweer Jacob. Nu niet voor te stellen maar wie weet....................... Ik zie twee Mosquito's omhoog gaan!
Daar is hij............... dan! Vanmiddag een prachtige middag en twee accu's leeggevlogen. Twee keer drie kwartier. Heerlijk genieten was het!
Mooi plaatje Kees , ziet er goed uit, het was vandaag idd goed weer Ook nog even mijn Tonga zijn vleugels laten strekken maar hopen dat er nog meer van deze dagen mogen komen
Vanmiddag........... ..weer een stukje thermiek gepakt met de Mosquito. Twee minuten motorloop en een half uurtje boven draaien. Ik blijf het bijzonder vinden... Gisteren hout besteld voor de Edelweiss. Vleugels heb ik al van Jako. De romp en V-staart moeten worden gebouwd. Nog meer Edelweiss bouwers in modelbouwland? mvg Kees
Hallo Kees, Yep, ik ga hem (haar) na het repareren van de Cirrus bouwen. Mosquito is op het buigen van de 5mm vleugelpen klaar. Ik heb net een cockpitkapje klaar voor de Mos. (na 3 pogingen). Ik ga je volgen...........De gebouwde vleugels geven je een aardige voorsprong....... Mooi dat de mosquito het geweldig doet. Nu ik nog.............. Gr harry
Samen vliegen...... Hoi Harry, Keertje samen vliegen? Misschien wil Jacob ook wel. Doen we een Mosquitodagje voorafgaande aan het Vintage Glider treffen!.... Leuk!!!! mvg Kees
Top.............. Hoe gaan we dat regelen? Moet met redelijk rustig weer. Moet haar dan nog invliegen............ Gr Harry
Regelen Volgens de gegevens van dit forum is Kees ongeveer 'the man in the middle'. Qua reisafstand dan . . Mijn voorstel zou zijn om ergens in zijn buurt af te spreken als de vooruitzichten goed zijn én we allemaal kunnen. Heb je daarom een pb gestuurd met mijn privé mailadres. Hoeven we dit draadje niet te vervuilen. Jacob
Een Tonga............. een Tonga?????????? Willen wij daar een Tonga bij?????... Moet ik een nachtje over slapen hoor! Raar idee.........drie Mosquito's en een Tonga....................
Als dit een poging is om mij op de kast te krijgen moet ik jullie teleur stellen. Dagelijks krijg ik vele verzoeken binnen om met mijn Tonga aan evenementen mee te doen....Vele heb ik moeten teleurstellen. Alléén Mosquito's komen in aanmerking. Bovendien hield ik nog een slag om de arm omdat de agenda/gezin ook een rol speelt. Heren ik hoor het wel
eeeeehhuuuu................slik...............kuch.............hmmmmmm........sputer................sorry hoor.................
Welkom............. Heeeeeee Willem! Je bent van harte welkom hoor.. We zijn vereerd, dat je voor de Mosquito's tijd wilt maken in je drukke Tonga-Agenda! mvg Kees