het beste antwoord krijg je van de maker zelf . een simpel mailtje naar hydesoftmounts@mymailstation.com geeft meer antwoorden op je vragen . Er zijn meer mensen geinteresseerd in de mounts , ook wij gaan nog een aantal mounts bestellen ,mogelijk kunnen wij samendoen om transportkosten te verdelen en de dollar staat laag
@Ed, ik heb je een PB-tje gestuurd mbt. samen bestellen. Ik denk toch dat ik er een mount tussenzet. Hoewel ik vermoed dat starre montage ook prima gaat, wil ik het risico gewoon niet lopen.
Kijk.. iemand die het begrijpt. Mailen en gewoon praktisch direct antwoord: Hieruit begrijp ik dat de MKIII een vrij stijve ophanging is. Dan heb je nog een ophanging die 'middenzacht' is en eentje die heel zacht is. De overige variatie is in het aantal schroefgaten. Mede door de adviezen hier maar ook op de club, ga ik toch maar voor een niet starre ophanging. Op zich denk ik dat star best gaat, mede ook weer door de reacties hier, maar, verrassing, ik ben nog net niet eigenwijs genoeg om daar m'n Alliance voor op het spel te zetten Gebaseerd op bovenstaand verhaaltje zal het de HCMOS140AR worden, een middelzachte ophanging en 4 mounting holes. Kosten $94, dus grofweg 60 euro. Als ik meebestel met Ed Heemskerk, delen we in de verzendkosten, dus zal het rond de 90 euro worden uiteindelijk. Belachelijk veel geld voor een motorophanging, maar ja..