Psygho (Emil)
Forum veteraan
Heb idd ook een JAF verslag staan..
Enkel staat daar de gimball nog niet bij 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee totaal geen ervaring maar leer snelEn ik wil toch echt gaan voor het bouwen van zo'n ding.
Wil graag filmen vanuit de lucht.
Hmm denk dat je met deze instelling niet zo ver komt...Ik ben verrekte handig, en ik werkt dagelijks met elektronica. Dus bouwen en afstellen en die mikmak komt heus wel goed, ook zonder ervaring. Door te doen en te proberen leert men.
Dat snappen jullie toch ook wel. Lezen heb ik genoeg gedaan nu. Zo leer ik nog niks. Kan beter gewoon gaan doen.
En zo'n mini ding hoef ik dus echt niet. Dat is niet vergelijkbaar.
Dus bespaar me dat gehakketak.
Geef gewoon tips en/of suggesties waar nodig. Meer vraag ik niet.
Danku!
Lekkere mentaliteit.. Gebeurt wel heul vaak hier de laatste tijd..
Zoals Emil al aangeeft helpen (of liever gezegd proberen) de mensen hier je omdat ze het goed met je voor hebben.. Ik zou echt wat beter opletten. Ik heb je onderschrift gelezen, maar ben niet van mening dat dat een excuus is om zo te reageren..
Ohja, en carbon kun je niet laser snijden, want dat verbrandt gelijk! je kunt het wel laten frezen..
Even inhakend op je ondertittel.. Zoals bij menigeen, bekend werk ik dagelijks met jongeren met een ASS stoornis. Ik doe daar een stuk ondersteunende , activerende, en een stukje tijdelijk verblijf voor. Tevens mediator...
Ik heb niet echt inside information, maar zo even te oordelen op de posts die je maakt, kan ik me niet voorstellen dat dit een uiting is van je probleem...
Als je als Autist je op een forum begeeft weet je willens en wetens wat je doet, en wat de "gevaren zijn" van een forum, in combiinatie met je handicap.(getuige je onderschrift) Daar valt overigens prima mee te leven. Met een stuk begeleiding , met soms medicatie, of een combinatie hiervan, is een redelijk "normaal" geintegreerd leven in de maatschapij prima mogelijk. (DAT is immers mijn werk)
(een en ander is wel afhankelijk van de geboden hulp, de medicatie, en de bereid wilendheid van de persoon in kwestie, en gradatie van het autisme) Nogmaals gezien je posts heb ik, op eerste oog, (NOG) niet het idee dat je onder de "ergste soort" valt
De moeite die je namelijk neemt om ons ervan te overtuigen dat we je moeten voorzien van relevante info, had je ook kunnen steken in een wat "mildere" verwoordingenIets vast wel vaker gezegd is is je leven. Ook hie ris dat van toepassing. Het is wel lekker anoniem,maar vergeet niet dat het hier , net het echte leven is..
Nogmaals dit is slechts mijn eerste gedachte op basis van je posts, verder niets, en er kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleentIk kan er natuurlijk ook naast zitten..
Water snijden dan gaat ook prima
Ik zal proberen mijn taalgebruik een beetje in te perken en de geschreven info van jullie allen ten goede te laten komen in mijn gedachtes.