ff een domme vraag hoe zetten jullie de borg moeren vast op de cobra motoren want dat gaat niet al te best hier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag punt voor profielwerkstuk gekregen over multicopters. Een 8, iedereen bedankt die me geholpen heeft met problemen en vragen, super bedankt!
gewoon vastdraaien[emoji1]ff een domme vraag hoe zetten jullie de borg moeren vast op de cobra motoren want dat gaat niet al te best hier.
De eerste keer doe ik ze even over een boutje, paar keer heen en weer wrikken en je hoeft geen spinazi te etenYup de eerste x dat je ze moet aandraaien .. ff Spinazie eten
daarna gaan ze iets makkelijker![]()
Als je goed luistert hoor je dat die zijn vriendin belt dat hij dit apparaat van de weg heeft gehaald. En vraagt wat zoiets waard is [emoji85]En dan ook nog met je gezicht erop :\
Wat een pannenkoek lol
Weet iemand welke 3D firmware ik het beste voor blue series 12Amp ESC's kan gebruiken?
Kijk maar of je het kan vinden. Ik zal ook kijken wat er nog meer beschikbaar is.Poehh zou ik op moeten zoeken had er 1 die prima werkte;-) maar weet zo niet hoe die hete.. was via de lazyzero programmer
Het is eigenlijk voor mijn Mini X los quad. Die wil ik op 3D eens proberen.Haha... nieuwschierig.. heel nieuwschierig:lol:... dat zou ik graag FPV willen doen... ondersteboven die miniquad... en verder vliegen..
the next step?
Ik vlieg al 3D met quads maar alleen geen FPV... het nadeel vind ik wel dat zodra je onder je mid stick komt... de boel omdraaid... en dus best vervelend kan zijn als je gewoon normaal recht aan het vliegen bent... schiet'ie ineens de aardkorst in:twisted:
Als je de 3D modus op een switch zou kunnen activeren.. zou dat helemaal mooi zijn. Een extra flightmode ofzo...