Multicopter Café

a92b42b5924302b7ef994d239be88315.jpg

Pick your weapon [emoji41]
Een doek meenemen kan handig zijn om je vingers niet te snijden aan de uiteinden van afgebroken props.

Poehh zou ik op moeten zoeken had er 1 die prima werkte;-) maar weet zo niet hoe die hete.. was via de lazyzero programmer

Weet iemand welke 3D firmware ik het beste voor blue series 12Amp ESC's kan gebruiken?

Haha... nieuwschierig.. heel nieuwschierig:lol:... dat zou ik graag FPV willen doen... ondersteboven die miniquad... en verder vliegen..:yes:

the next step?

Ik vlieg al 3D met quads maar alleen geen FPV... het nadeel vind ik wel dat zodra je onder je mid stick komt... de boel omdraaid... en dus best vervelend kan zijn als je gewoon normaal recht aan het vliegen bent... schiet'ie ineens de aardkorst in:twisted:

Als je de 3D modus op een switch zou kunnen activeren.. zou dat helemaal mooi zijn. Een extra flightmode ofzo...

Poehh zou ik op moeten zoeken had er 1 die prima werkte;-) maar weet zo niet hoe die hete.. was via de lazyzero programmer
Kijk maar of je het kan vinden. Ik zal ook kijken wat er nog meer beschikbaar is.

Haha... nieuwschierig.. heel nieuwschierig:lol:... dat zou ik graag FPV willen doen... ondersteboven die miniquad... en verder vliegen..:yes:

the next step?

Ik vlieg al 3D met quads maar alleen geen FPV... het nadeel vind ik wel dat zodra je onder je mid stick komt... de boel omdraaid... en dus best vervelend kan zijn als je gewoon normaal recht aan het vliegen bent... schiet'ie ineens de aardkorst in:twisted:

Als je de 3D modus op een switch zou kunnen activeren.. zou dat helemaal mooi zijn. Een extra flightmode ofzo...
Het is eigenlijk voor mijn Mini X los quad. Die wil ik op 3D eens proberen.
Denk dat FPV niet echt ideaal is met 3D :D. Denk dat het nooit wat zal worden, maar LOS lijkt me wel fun.

Ik heb gisteren een heel lot RC-gerelateerde spullen gekocht van een faillissement. Ik kwam ondertussen dit al tegen:

237481d1181212069-big-locked-thread-motor-lab.jpg

Iemand die zo een bakje al gezien heeft? Ik weet ondertussen al dat het voor motoren te testen is, maar had het ervoor nog nooit gezien. Ik heb het niet nodig dus als iemand er wat mee weet te doen, doe maar een bod via PM :-)

Back