Multicopter Café

HK Naze 32 acro V5 in stock. Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*

55819_1_m.jpg

55819_2_m.jpg

Op de HK site staat wel dit zinnetje:

"The HobbyKing version is fully authorized and royalties are paid to the developer on each Naze32 sold."

Betekent dit dat deze niet is gemaakt door Timecop zelf? De break out cable heeft volgens mij ook andere kleuren als het plaatje klopt. TC heeft het nooit zo op "assembled by kids in China" producten zoals hij zelf zegt, dus het is een beetje een vreemd verhaal......

De maker wordt op de achterkant ook vermeld, ik heb er 1 besteld, ik zal hem wel eens vergelijken met die ik hier heb maar volgens mij zal er weinig verschil zijn, de prijs is laag en compleet is de HK versie wel, elders moet alles los betaald worden en hier zit alles bij voor 20 euro inclusief verzenden.:pc:

55819_4_m.jpg

De maker wordt op de achterkant ook vermeld, ik heb er 1 besteld, ik zal hem wel eens vergelijken met die ik hier heb maar volgens mij zal er weinig verschil zijn, de prijs is laag en compleet is de HK versie wel, elders moet alles los betaald worden en hier zit alles bij voor 20 euro inclusief verzenden.:pc:

55819_4_m.jpg
Mooi dat hk ze ook verkoopt.

Heb zelf zeer goedkoop een full naze32 kloon kunnen verkrijgen. Binnenkort eens testen [emoji12]

Hi,
Ik heb een futaba 7c en werk met naza lite ik probeer nu om de fail safe in te stellen maar dat lukt mij niet.
ik gebruik een 3 standen schak. om te schakelen tussen gps atti en man.
het moet toch zo zijn dat als ik mijn zender uit zet hij naar fail safe gaat...

die zender is nieuw voor mij en ik begrijp er ..... niet zoveel van al die afkortingen en zo, misschien is er iemand die mij een klein beetje op weg help.

We gaan vandaag op pad, we ( mijn zoon en ik ) twijfelen nog tussen de complete fc40 of de zelfbouw F450. Voor beide zijn goede argumenten.

Wie weet dus vanavond in bezit van een multicopter. ) of twee ;);)

Frans

Na veel wikken en wegen uiteindelijk gekozen voor de FC40.
Al een paar vluchten gemaakt en gaat goed.
Ik kon al aardig rustig blijven hangen en de opnamen zijn best goed.
Sorry voor de F450 liefhebbers ;) Even goede vrienden hoop ik. :rolleyes:

groet

Bij de eerste crash en reparatie aan de Fc40 (hopelijk niet natuurlijk) denk je nog aan ons F450 advies
De rekening van T uit DB is dan ook niet mis

Maar veel plezier met de FC40
Have fun!

Na lang geprutst te hebben toch mini verstuurd, en hopen dat ik nu eens echt ken vliegen!!:D na 5/6 naze's gesloopt te hebben :(
Succes ermee ;)

En ik krijg het vast druk na bouwen met reparaties:) ga er voor zorgen dat je snel weer filmpjes voor danny kan maken:) maar dan echte vlieg filmpjes;)

Back