Multicopter Café

Scheeld dat ik om de 2 weken vlak bij je ben haha :D. Deze mini de vitrine inzetten, Tis de duurste mini ooit!! Teveel naze's gebruikt, 2 set's motoren, 11 esc's waarvan 4 goed!,

En de aantal werkuren wat eraan besteed is.. ONBETAALBAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo,

Ik ga morgen langs bij iemand om een DJI S800 (met wookong-M) over te kopen die een kleine crash heeft gehad (1 arm stuk en een poot van het landingsgestel). Zijn er dingen waar ik zeker beter op let bij een S800? (buiten de opgelopen schade van de crash). Ik ken namelijk niets van dit type toestel, enkel van de F550 bijvoorbeeld. Zijn er vroege modellen geweest met kinderziekten waar dit mogelijk een toestel van kan zijn of zijn er verborgen dingen die niet meteen in het oog springen en mogelijk stuk zijn/vaak stuk gaan?

Alvast bedankt,

Kenny

En aan wat ligt dat dan? Ik neem aan de wookong sturing? Zou dit dan zo veel meer gebeuren met een S800 dan met eender welke andere grote multicopter..

En daarbij, beide video's die je post zijn van dezelfde gebruiker..

Ik heb een groot deel van het topic gelezen.. er zijn inderdaad wel wat problemen van gekend maar blijkbaar geen enkele kant en klare oplossing/verklaring.. Zeer spijtig want ik kan er 1ntje kopen voor 1000 euro waar ik enkel 2 armen moet vervangen (samen 100 euro geloof ik)

Verder moet ik ook besluiten dat deze problemen vooral dateren uit de begintijd van de S800 (laat 2012-begin 2013). Nu is alleen de vraag waar ik moet op letten bij het 2de hands aanschaffen van een S800 dat ik er geen heb met de gekende kinderziekten (probleem met de v2 gps puck bijvoorbeeld)

Laatst bewerkt:
Back