Multicopter Café

Als ik mij niet vergis kan je de X4 opnieuw calibreren. Misschien dat het helpt. Op de film lijkt het er op dat de props goed zitten.

Nee,de props zitten goed.
Is de accu vol?
Is de maximale uitslag van de gasknuppel ook maximale toeren?
Geen Dual Rate en/of servobegrenzing ingesteld?

De uitgebreide zender calibratie is een optie inderdaad of de normale calibratie met stick naar rechts een aantal keer.. Even googlen werkt makkelijk dan tekst hoe het moet

zo.. net ff lekker gevlogen :D en de extra accu's zijn onderweg met een stekkertje dat ik meer accu's tegelijk kan laden (en nee het zijn geen 2s lipo's ofzo :D)

full

Aan het pakken voor de vakantie. Dit gaat allemaal mee (minus poes) naar Toscane. Geen idee of ik veel aan vliegen toekom, maar ik ga het in elk geval wel proberen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand een idee waar ik snel aan een kabel kan geraken om met een hero 3 FPV beeld te krijgen? Op hobbyking hebben ze hem enkel in china op voorraad

21 euro?? dat is er wel ver over aangezien ze bij hobbyking slechts 2 euro staan of minder..

Ik ben trouwens ook op zoek naar een 12V ubec (van 4S lipo naar 12v), deze zijn eveneens niet op voorraad in de europese warehouse

Ik heb ze gevonden op banggood voor slecht 2.10 euro :-D heb er meteen 2 gekocht. Kan ik later nog iemand een plezier mee doen als iemand ze in een haast nodig heeft.

Nu ben ik dus enkel nog op zoek naar een 12v ubec voor men VTX te voeden vanop men 4S lipo. Op banggood vind ik enkel regelbare wisselbaar tussen 12 en 7.2 volt. Zo een simpele zoals op hobbyking zoek ik dus 2-5s in en 12v out

Aangezien ik ze nergens anders kan vinden zal ik daar moeten bestellen. Op hobbyking kosten ze wel maar de helft maarja :-) Nu hopen dat daar niet te veel verzending bij wordt geteld..

Edit: 6 Euro verzending. Komt dat op 18 euro voor een UBEC -_-
Ik ga morgen eerst even langs bij de lokale RC winkel, waarschijnlijk ga ik het daar niet goedkoper vinden maargoed, toch snel eens gaan kijken

Zoals ik al aangaf: als ze allemaal naar beneden blazen is het in orde. Persoonlijk denk ik dat er na de crash (ik neem aan dat dat de reden was van de prop wissel) toch iets mis is gegaan met de hardware.

Even kijken of je geen vreemde zaken op de print ziet en dat er geen onnodige trillingen in zitten.

Wel zonde als je hem niet meer de lucht in kan krijgen.

Back