Multicopter Café

Tja, ik had besteld maar die was ff te breed omdat ik dacht dat ze de breedte aangaven, krijg nu de juiste toegestuurd...:p

En voor de zekerheid maar een setje van 260 stuks voor nog geen 4 euro incl. verzenden op eBay.:cool:

$_12.JPG

Thnx emil, dat is dus wat ik nu heb curve zit onder de rudder mix met een switch, maar het lijkt of de zenmuse zo af en toe nog ingrijpt, immers soms de linker arm in beeld en soms niet. En dat bij maar 10%, wel wat windvlagen wellicht ligt het daar ook nog aan.

Maar zit dus wel,in de goede richting, zal nog eens wat andere settings proberen.

wel interessant om te zien, ben benieuwd hoe je het hebt gedaan? Of heb je ergens een instructie gezien?
Zelf ook vanavond getracht om netjes een 360 te doen met de f550 maar dat ging (Zeker met die wind) niet makkelijk dus was op zoek naar wat tips en trics

Volgens mij heb je geen taranis, maar de basis is vast hetzelfde, hier een handige uitleg voor de taranis. Het komt erop neer dat je een curve maakt voor je rudder van max 10 ipv 100 en die stel je in bij de mixes dat als de switch omstaat hij die curve gebruikt. Gevolg je hebt nog maar een beetje rudder en daardoor veel makkelijker constant te houden. Ik heb het zo gemaakt dat bij midstand hij al 10% rudder geeft dan hoef je niets te doen.

http://youtu.be/SKIQEFnWo9w

copter

Hallo,

ik ben al een paar dagen bezig om mijn copter van de grond te krijgen,
maar hij kiepert telkens om.......

de prop zitten op de goede plaats, ik heb de esc. opnieuw gecab.

een paar keer maar het lukt mij niet..

het is tbs discovery

wat moet ik nog meer proberen,? alle motoren draaien goed???

hoe kan ik merken als een motor slecht loopt?? in de assistant staat ook alles goed volgens mij.

Joop

hallo Frank,

de motoren zitten goed aangesloten ( net even gekontroleerd )

ze draaien ook de goede kant op....

Joop

Waarschijnlijk heb je de draden die naar je naza gaan verkeerd er in zitten dus dan bedoel ik motor 1, motor 2,motor 3,motor 4 Dat er daar van 2 verkeerd zitten

was het maar zo simpel.....

alles zit goed ik vermoed een motor die niet goed is maar ik zie geen verschil..

Joop

Back