Multicopter Café

Kwam toevalig op deze ubervette quad demonstratie. Die man laat een quad jongleren, een bal terugkaatsen en kan ze besturen met zijn handen. Heb nog nooit zoiets gezien alles is even verbazingwekkend.

Er komt helaas geen bouwverslag van mijn Sky-Hero Little Six. Ik heb hem (hier op het forum) te koop gezet omdat ik geld nodig heb om mijn HPI Trophy (auto) op te knappen.

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo alle maal ik heb een probleempje met mijn diatone 37. kijk maar:
Das niet goed :) welke FC gebruik je ? Zijn je props in balans en zit je FC goed vast. Verder zou ik ook eens kijken naar de motor's...hij schud zo hard dat je bijna een kromme as zou verwachten. Is dit de eerst keer dat hij vliegt of is hij al eens gecrasht ?

Edit : owhh CC3D >> welke pids heb je erin staan ?

Laatst bewerkt:
Hebben jullie nu echt met 8 man tegelijk gevlogen? Kwamen jullie de poortjes een beetje door met zoveel? Goed beeld met 8 en 25mW? Vertel..vertel...

edit:
Oww...al gelezen nu op ander forum

Laatst bewerkt:
Das niet goed :) welke FC gebruik je ? Zijn je props in balans en zit je FC goed vast. Verder zou ik ook eens kijken naar de motor's...hij schud zo hard dat je bijna een kromme as zou verwachten. Is dit de eerst keer dat hij vliegt of is hij al eens gecrasht ?

Edit : owhh CC3D >> welke pids heb je erin staan ?

ik ben er achter ge komen dat een motor op lage toeren raar hakkelt maar op hoge toeren doet hij normaal. ik ga even kijken welke pids ik heb

Ai, wat gebeurde er nu in de pre final? Defect? Tegen Niklas mooi gevlogen Boris.
Hij raakt me daar :). Als je goed kijkt vertrekken we tegelijk en hij is enkele cm boven me. dat zien we beide niet natuurlijk
Hebben jullie nu echt met 8 man tegelijk gevlogen? Kwamen jullie de poortjes een beetje door met zoveel? Goed beeld met 8 en 25mW? Vertel..vertel...

edit:
Oww...al gelezen nu op ander forum
yup.

Back