Na het lezen van een aantal pagina's uit deze thread ben ik tot de conclusie gekomen dat dit vliegtuig wel iets voor mij zou kunnen zijn. Ik ben begonnen met de Easystar II, vervolgens de Bixler II en heb nu een Mustang P-51 van Parkzone in het bezit. Nu is het laatste toestel een toestel wat ik nog niet goed onder de knie heb en ik ben eigenlijk toch een beetje te bang om er mee te vliegen.
Vandaar dat ik een toestel zoek dat tussen de Easytar II en mijn Parkzone Mustang zit. Ik denk dat dit een mooi vliegtuig is om beter te leren vliegen. Nu heb ik al heel veel setups gelezen.
Persoonlijk lijkt onderstaande setup mij wel iets, deze komt van een ander modelbouwlid eerder in dit topic.
Het feit dat je lange vliegtijden kan halen met deze setup trekt mij wel aan. Echter is mijn vraag wel of deze genoeg power heeft om bijvoorbeeld verticaal te kunnen vliegen, een beetje de 3D kant op. Dit om een klein beetje voorbereid te zijn op de toekomst. Want na 10x rondjes vliegen wordt het wel een beetje saai en zoek ik weer een nieuwe uitdaging. Ik zou namelijk ook loopings willen maken en een beetje spelen met het toestel.
Ik hoor graag van jullie!