Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Patriek,
Waarin heb jij de 3mm gaatjes moeten tappen voor de inbusboutjes?
Ik overweeg ook het duitse carbon motorschot te bestellen.Dacht dat die sowieso op motoren paste die een 30mm/M4 of 25mm/M3 bevestiging hebben?
CFK Motorspant mit 6° Motorsturz für MPX Mentor - KD-Modelltechnik - alles für den Elektroflug!
Afhankelijk van je asdiameter en het gewenste diameter van de as kun je kopen:gezocht: Wie heeft er nog een spinner om prop vast te zetten voor deze mentor?
Hoe is het als je de spinner weg laat? Een spinner kan voor veel trilling en geluid zorgen, bij de AFC (meer dan 25 jaar geleden) wilden we bij mijn Eltra ook geluid meten, op 7 m afstand, geen spinner maar een dopmoer, in het laagste bereik gaf de meter nog geen uitslag. Toen we de dopmoer vervingen door een Kavan alu-spinner moesten we de meter een bereik hoger zetten.Goede avond weet iemand meschien waar ik een spinner voor me mentor kan kopen heb er wel 1 van sig en de originele die er bij zit maar die van sig pas wel maar motor trilt bij die spinner dus zoek een beteren spinner voor de mentor