---Multirotor BeneluX RacinG 2014---

Discussie in 'Multicopters' gestart door BorisB, 31 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lama

Lama

Lid geworden:
    5 nov 2010
    terug krabbelen ???? tis een Multi race geen cross motor race !!

2. heyudude

heyudude

Lid geworden:
    12 sep 2013
    Terug krabbelen?
    Nou zeg... Gaat me wat ver
    Je ziet toch dat het een slechte ondergrond is

Denk je nou echt dat ze niet durven? Een druppel op je naze en weg is ie: zonde toch?

3. topix

topix

Lid geworden:
    9 sep 2013
    Klopt maar no risk no fun? Hahaha nee zit maar wat te klieren lijkt me slim om weekje te verschuiven.

4. Devil31

Devil31

Lid geworden:
    16 nov 2013
    Vierkante meter piepschuim flip rechtop,hoverthings hovercraft race

5. Oenta

Oenta

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Als je helemaal uit Drenthe moet komen, wil je wel wat zekerheid hebben idd. Volgens mijn windfinder app blijft het redelijk droog daar vanaf nu.. af en toe een druppeltje.. ik denk dat het morgen wel te doen is.. als iemand een schop meeneemt, een paar tuinmannen en plantsoenendienst lol

Nee ff serieus.. we hebben lang genoeg gewacht op deze race... we hadden hem 7 september moeten doen... het is nu of nooit.. the GAME IS ON!!:D

Hardcore racers melden zich morgen daar om 9 uur gewoon:D:

6. Lama

Lama

Lid geworden:
    5 nov 2010
    veel succes zou ik zeggen...:p

7. topix

topix

Lid geworden:
    9 sep 2013
    Aangezien 3 man zich terug trekken waarvan sws 2 top 5 vliegers is er niet veel competitie als die niet komen... verschuiven aankomende week ziet er aardig droog uit....

8. Atchoo

Atchoo Guest

We hebben die backup datum toch niet voor niks, wel zo leuk als alle toppers er zijn.

Heeft er trouwens iemand een adres van dat modderbad, ben er nog niet geweest :p.

9. Lama

Lama

Lid geworden:
    5 nov 2010
    ik had graag willen racen , maar dit is gewoon kut
    je moet een liespak aan daaro haha
    en niet goed voor je mini , mocht het verschuiven na volgende week , dan ben ik zeker van de partij (mits het er daar dan beter uit ziet)

:worship:

10. BorisB

BorisB Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mei 2012
    Ik ben nog steeds voor maar er zijn veel mensen die afzeggen helaas. Ik ben met roel naar de baan geweest en de foto was door roel gemaakt. Wij vonden het allebei vluegbaar. Maar we zijn ook allebei die hard ;) Eigenlijk was er maar een echte plas water op de rechte stuk en de rest was vrij hard en weinig tot geen modder.
    Maar ja als mensen afzeggen heeft het geen reden om de race door te laten gaan.

Verplaatsen wordt dan echt volgend jaar maart ergens.
    Heeft me 3 maanden energie gekost om het zo te organiseren en verplaatsen betekent een datum in de herfst en dan is er heel veel regen en veel meer modder en geen bladeren aan de bomen. Dus deze race zal ik dan wellicht volgend jaar weer organiseren.

11. Oenta

Oenta

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Het is gewoon jammer dat het weer niet wilt meewerken, de hele week is het fantastisch mooi weer geweest. Pure pech. Of de race doorgaat is uiteindelijk aan Boris denk ik... Als hij morgenochtend hier om bijvoorbeeld 7 uur plaatst of het feest doorgaat of niet, lijkt het mij duidelijk voor iedereen?

12. BorisB

BorisB Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mei 2012
    Laat ik het zo zeggen.Wie wilt er wel komen?

13. Oenta

Oenta

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Ik wil wel komen, de omstandigheden zijn niet zo erg als dat ze lijken hoop ik. En mocht dat wel zo zijn, kunnen we ons vast wel vermaken elders op een leuke locatie.

14. topix

topix

Lid geworden:
    9 sep 2013
    Aangezien ik ver moet rijden en paar zich terug getrokken hebben waar ik graag tegen had willen racen.. vind wel heel erg jammer voor boris die er zoveel moeite in heeft gestopt maar hoop dat we er in maart terecht kunnen.. maar zoals nu staat kom ik niet.. ben wel voorstander om te kijken als volgende week (reserve datum) mogelijk is.

15. BorisB

BorisB Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mei 2012
    Snap ik topix. Zon race ia pas leuk als iedereen komt.

In iedee geval zijn er sommige mensen die tijd vrijgemaakt hadden en graag willen vliegen. We gaan dan gewoon ergens anders vliegen in de middag. Ala mensen willen komen graag laten weten. Het is geen race dan.

Trouwens deze was van de oefen sessie. Die wou ik vanmiddag posten maar niet aan toe gekomen. Impressie van hoe het had kunnen zijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  16. Stapvoets

Stapvoets

Lid geworden:
    6 feb 2014
    Ik kom gewoon. Wil dolgraag in die omgeving vliegen. Wat betreft de race ben ik op z'n best veldvulling uiteraard.
    Hopelijk is wel duidelijk als ik straks wakker wordt of het nog zin heeft om er om acht uur te staan.

Gr
    Erik

17. BorisB

BorisB Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mei 2012
    Nee we gaan ergens anders vliegen en niet perse racen en wat later, dus je kan langer slapen. Wel in de omgeving uiteraard. Iedereen die wil mag de baan uiteraard ook proberen.

18. Stapvoets

Stapvoets

Lid geworden:
    6 feb 2014
    Ok thanx Boris

19. Oenta

Oenta

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Ok duidelijk, Race afgelast. Erg jammer dit, zeker aangezien Boris hier zoveel energie ingestoken heeft.
    Volgende week laatste poging? En anders dus dan in Maart hopelijk.

Heb deze dag vrij gehouden voor dit bijzondere evenement dus wilde ook gewoon komen en de track even proberen. Zullen we 10.30u op de track afspreken voor wie dat leuk vind?

20. BorisB

BorisB Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mei 2012
    Volgende week zondag was ongeveer de enige uitloop dag, maar het weer ziet er niet geweldig uit, dus ik ga die gok niet wagen.

Ja laten we 11/12uur daar dan verzamelen en dan zoeken we ssn leuk plekje om te vliegen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina