MVC Woerden (Open Dag) - 35 jarig bestaan.

Inderdaad Ron maar het lijkt of mensen niet kunnen lezen, elkaar om welke reden dan ook napraten of wellicht verbolgen zijn niet uitgenodigd te zijn. Dat is jammer.

In elk geval is iedereen welkom om te komen kijken komende zondag op ons veld.

Zaterdag eerst radiointerviews op lokale RPL Woerden en met die echte heli's op het veld en deze acties hebben we over media aandacht geen klagen.
De hele dag door tal van demonstraties dus elk kwartier is er wel iets bijzonders te zien.
En voor wie niet kan komen zijn er nadien de foto's en filmpjes die via onze website te bekijken zijn.
Goed weer regelen we ook. ;-)

Natte Open Dag

De strook met regen liep natuurlijk weer precies over Woerden vandaag, dus was het erg nattig en hadden een aantal gasten afgezegd.
Gelukkig waren Jurrien Vissers van MVC Nederweert, Nando, Robin en een topteam van heli- en turbinevliegers wel aanwezig hetgeen erg spectaculair was.
Heren: heel erg bedankt voor jullie komst ondanks het weer!

Foto's en filmpjes natuurlijk op mvcwoerden.nl

Wethouderencees.jpg

Spectaculaire opening. Wethouder Sport, Loes Ypma, arriveert met de heli (gevlogen door een van onze leden) op het modelvliegveld.

mijn dank aan de orginisatie, bezoekers en gastvliegers.

leuk dat ik nog 'n rondje mocht vliegen met de turbortrex,

grt jerommeke.

Nee, jij bedankt! We vonden het erg leuk en hopen je nog eens op ons veld te zien.

Natuurlijk hopen we dat je maat uit Woerden de hobby weer op pakt en ook komt vliegen.

Klinkt inderdaad erg gast onvriendelijk, maar ben wel benieuwd dan wel toppiloten er dan komen ? als het echt zo goed is....
Je weet toch hoe ik vlieg...:cool:

:rolling:

Nee er waren wat mensen uitgenodigd die al bekend waren met de club, meer niet. Dat er hier zoon ongezellige sfeer op het forum hangt is een beetje jammer, en volledig onterecht, maar wel te begrijpen. Jens heeft het denk ik goed begrepen

Het ging echt niet om hoe goed je kon vliegen, of wat dan ook, maar ze wouden geen meeting, het was een open dag, in de traditionele zin, daar kon je dus komen kijken.

(ik had dit topic pas gelezen onderweg er naartoe)

Ik had het iig ondanks het weer en daardoor gebrek aan publiek erg naar me zin. En ik zie jullie graag weer bij de indoor meetings.

Hey Nando,

Goed dat je een leuke dag hebt gehad ook al was het bagger weer.

Als je in je eerste post duidelijk verwoord wat je wilt vertellen krijg je geen vragen die je niet kunt beantworden.

tot op post 10 is er geen duidelijkheid. hoe wie of wat.....

verder de meeting is geweest ik ben bij dat er mensen het er naar hun zin hebben gehad, en daar gaat het tenslotte om !

Back