Na vele jaren eindelijk weer terug op dit forum

Discussie in 'Model truckers' gestart door henkv8, 4 jul 2016.

1. henkv8

henkv8

Lid geworden:
    7 sep 2008
    Beste modelbouwers,

Ik heb even een vraagje, ik weet dit is normaal een persoonlijke keuze maar toch vraag ik het even.
    Ik ben op zoek naar een geluidsmodule en een een rijregelaar.
    Nu zit ik te dubben tussen Servonaut of Beier. Ik heb nog nog nooit met een van beide gewerkt
    en weet hiervan dus ook niet de mogelijkheden. Ik heb tot nu toe alleen met de MFU van Tamiya gewerkt.Nu is mijn vraag wat is jullie ervaring en wat zouden jullie me aanbevelen.
    En niks reclame kwestie enzo ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen, en ga er gewoon van uit dat hier mensen zijn met ervaringen.
    Ik hoop dus dat jullie me enige tips kunnen geven over wat ik het beste zou kunnen gaan gebruiken.
    Alvast hartelijk dank voor de getoonde moeite. Misschien even makkelijk als ik aangeef wat ik er mee wil.
    Het aansturen van 3 stuurassen, zwaailichten, wat extra verlichting, verlichting van een aanhanger aansturen zonder bedrading
    tussen truck en aanhanger, aansturen van motor voor een spindel, het op afstand bedienen van de vangmuil. dit zijn wat dingen die ik sowiso
    van plan ben.
    hopende op een paar leuke tips.

2. vwforum

vwforum

Lid geworden:
    8 jan 2009
    Hoi henk het kan met allebei servenaut is wat duurder dan de Beier. Zelf gebruik de Beier.

Deel Deze Pagina