Namaak T-rex 450 voor 35 dollar??

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Rogier, 1 jan 2009.

1. MikeV4

MikeV4

Lid geworden:
    10 mrt 2007
    Hou de HC website dan al maar in de gaten, dat je enkel maar op verzenden moet drukken, als het zo gaat als met de 450, zijn die natuurlijk zo de deur uit.

Maar nog geen beeldmateriaal gezien?

2. Marcel

Marcel

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Waar heb je dat gelezen over de 250 versie?

Groeten,
    Marcel

3. MikeV4

MikeV4

Lid geworden:
    10 mrt 2007
    Nieuwsbrief van HC

...

NEW HK250 HELI SOON TO ARRIVE
    Due to the success of our HK-450 we will soon have the HK-250 available for sale. Stay tuned!

...

Laatst bewerkt: 22 feb 2009
  4. pierre v z

pierre v z

Lid geworden:
    21 jul 2008
    ja dat klopt dit heb ik ook gelezen.
    en ook dat de mijn (450) al in nederland is maar bij de Douane( Pending customs inspection) dus dit kan nog wel een tijdje duren voor dat hij in huis is :cry: heb hier iemand ervaring mee ???
    je hoort allemaal van die rare verhalen dat het wel 2 weken kan duren +dat je nog belasting hier over mag/moet betalen .dit is nog niet het probleem:confused: maar dat wachten dat is minder leuk:roll:

5. alexpijlsnel

alexpijlsnel

Lid geworden:
    22 feb 2009
    Ik ben letterlijk ''beginner-beginner-beginner'' Ik ben nog niet verder gestegen dan een picoz, is deze dan ook wat voor mij, en is ie er ook rtf???

6. Cees Kraaijeveld

Cees Kraaijeveld

Lid geworden:
    10 feb 2004
    Ik kreeg ook een bericht van TNT dat ik nog 19% BTW mag betalen + administratiekosten...heb al 10-tallen keren bij UH besteld maar dit is de eerste keer dat de douane er erg in heeft :(

7. Pirke

Pirke Guest

Als je goed op een sim geoefend hebt kun je best meteen naar een 450 cp heli (heb ik ook gedaan na mijn Blade mCX). Echter zijn dit soort heli's eigenlijk nooit RTF, sowieso omdat je zoveel keus hebt uit wat voor componenten je erin wilt stoppen, maar ook omdat je gaat crashen en je dan dat ding opnieuw moet gaan bouwen. Het is dan handig als je weet hoe hij in elkaar zit :)

8. alexpijlsnel

alexpijlsnel

Lid geworden:
    22 feb 2009
    Dan denk ik dat het nix wordt.
    Hij wordt voor me verjaardag in april en dan is het leuk als je wat kan laten zien natuurlijk. In ieder gevel bedankt!!!!!!!!!!

9. JohnA

JohnA

Lid geworden:
    24 jul 2008
    Pierre

Even bellen met afdeling inklaring van TNTPost Amsterdam
    Geef aan dat het een cadeau is en dat je het heel erg op prijs stelt dat hij snel wordt afgehandeld anders sta je met lege handen op die verjaardag aankomend weekend.

10. parat

parat

Lid geworden:
    11 feb 2004
    Ja ik heb dus het zelfde aan de hand.... mijn pakje staat al van 2 februarie bij de douane 2 vrijdagen terug kreeg ik een brief omdat ze moeilijk deden van de afkomst en dergelijke. Heb die ingevult en terug gestuurd, maar nog altijd geen antwoord.... zou wel eens willen bellen maar vind nergens een telefoon nummer.

11. Christian

Christian

Lid geworden:
    8 dec 2007
    Tjah die lui hebben het eindelijk in de gaten dat er +- 100 van die dingen per week naar nederland komen.

12. pierre v z

pierre v z

Lid geworden:
    21 jul 2008
    hier staat mee info TNT Post | U verwacht een pakket uit het buitenland? - Houd rekening met inklaringskosten toch morgen even bellen met amsterdam.zo wat ik heb gelezen kom het hier door EMS Express to Netherlands als je je paktje op deze manier laat verzenden dan is de kans
    wel supper groot de hij bij de doaune blijf steken

Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door JohnA
    Pierre

Even bellen met afdeling inklaring van TNTPost Amsterdam
    Geef aan dat het een cadeau is en dat je het heel erg op prijs stelt dat hij snel wordt afgehandeld anders sta je met lege handen op die verjaardag aankomend weekend.

13. DennisK

DennisK

Lid geworden:
    28 feb 2004
    Als die dan 20 dollar kost ;)
    Zou wel leuk zijn. Heb nu een Wasp V4, is niet helemaal troep maar vraag me af (als ik het zou kunnen) of de heli wel 3 kan zonder aanpassingen. ik heb daarvan de giro en servo al vervangen anders bleef ie waggelen op de staart.

Ik heb 3 heli's besteld en zijn vandaag verzonden.
    Dus dit keer weer afwachten, heb tot nu toe nog nooit een aanslag gehad en heb zat pakketjes voorbij laten komen. Maar wie weet ze zijn momenteel de staatskas aan het bijvullen dus ze zijn wat strenger.

Ze zijn niet voor mezelf dus scheelt :D

14. pierre v z

pierre v z

Lid geworden:
    21 jul 2008

Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  15. pierre v z

pierre v z

Lid geworden:
    21 jul 2008
    hoi ik heb gebelt en alles was goed het wordt deze week nog thuis bezorgt
    maar ze konde mijn niet vertellen of ik hier nog iets over mag betalen 19% of de inklaring +administratieve kosten

16. DennisK

DennisK

Lid geworden:
    28 feb 2004
    Vind het wel aso als je zoveel betaalt om het snel in huis te hebben dat ze het bij de douane gewoon op de grote hoop gooien en we zien wel wanneer we het nakijken en verder op de post doen.
    Soms is het in een dag in NL en ligt het (bij controle) 2 of meer weken bij de douane in NL.

Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  17. MikeV4

MikeV4

Lid geworden:
    10 mrt 2007
    En nu weer back :eek:ntopic: laten we het hier over de HK450 houden?

Vandaag is er eentje nu volledig klaar, afgesteld en wel. Fotootje komt later, ze zien er toch allemaal hetzelfde uit :)

Hij heeft nog niet gevlogen, dat zal voor het weekend zijn, wel al op volle toeren gedraaid, loopt lekker allemaal. De KA400 trekt 30A max, moet goed komen dan met de Waypoint 35A en dit met een 13T pinion.

Nu enkel nog een trainingskruis (of hoe noem je dat) fabriceren.

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  18. pierre v z

pierre v z

Lid geworden:
    21 jul 2008
    ja sorry dat we afdwaalen .
    Maar het kan toch geen kwaad dat we er op wijzen wat de risico kunnen zijn als je een 450 of ander spullen uit het buiten land onder EMS Express to Netherlands laat verzenden. @ MikeV4 en als jij je hk 250 wilt bestellen ben nu gewaarschuwd

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  19. laurens

laurens Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2003
    Alleen als je geen druklagers hebt, als je wel druklagers in de staart hebt dan is zijwaartse speling normaal. Zo werkt de staart dan beter als hij eenmaal op toeren is.

20. RC-mike

RC-mike

Lid geworden:
    8 jan 2006
    Ik heb nog nooit een heli gevlogen buiten een picoZ om, en en loop er toch sterk over na te denken om deze aan te schaffen,
    Ik had in gedachten om HXT900 servo`s te gebruiken en de ASSAN gyro, de motor enzo heb ik nog niet over nagedacht.

Mike

Deel Deze Pagina