Nationaal Modelvliegkamp 2010

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door cirrus, 21 aug 2009.

1. cirrus

cirrus

Lid geworden:
    30 jan 2003
    Inschrijven kan nog steeds !

Inschrijven voor deelname aan het Nationaal Modelvliegkamp dat van 7 t/m 14 augustus a.s. te Eibergen zal worden gehouden, is nog steeds mogelijk!
    Er zijn nog 15 plaatsen beschikbaar.

Meer informatie en inschrijfformulier is te vinden op onze website: Welkom op de kampsite

Heb je belangstelling voor de Nieuwsbrieven 1 en 2 met allerlei relevante informatie over het komende modelvliegkamp, stuur dan even een mailtje naar modelvliegkamp@xs4all.nl en je ontvangt de Nieuwsbrieven per omgaande.

Stichting Nationaal Modelvliegkamp - NMVK
    John Gardeneers, secr.

2. raymon

raymon Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2003
    heren,

Zijn de zwevers al klaar? om gesleept te kunnen worden? of de huckepak?
    Ik heb de big lift en de bigjim mee:D

3. Edwin Lievaart

Edwin Lievaart

Lid geworden:
    30 jun 2006
    Hee Raymon,

wanneer gaat GROTE Jim het luchtruim kiezen:cool:

4. raymon

raymon Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2003
    als het droog is vanavond de motor inlopen

5. raymon

raymon Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2003
    over 1.5 maand is het zo ver!!!!

hoeveel plekken zijn er nog vrij?
    Dat kan niet veel meer zijn denk ik.

6. paulix

paulix

Lid geworden:
    1 aug 2004
    Het loopt niet zo hard meer met de inschrijvingen op dit moment, er zijn nog (steeds) 15 plaatsen beschikbaar. Dus: heb je nog geen vakantieplannen en wil je een hele week lekker modelvliegen, schrijf je dan snel in via Welkom op de kampsite

Groeten,

Paul Beks

7. ejvww

ejvww

Lid geworden:
    21 jul 2009
    Paul,

Als je nog 15 inschrijvingen beschikbaar hebt is dat een probleem voor de doorgang van het kamp?

8. raymon

raymon Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2003
    dat betekend 25 ingeschreven mensen vat valt wel mee toch

9. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Betekend gewoon dat we meer bier moeten drinken om de kas wat aan te vullen. ;)

Dat het niet doorgaat maak ik me niet zo druk om, mss een kleinere/geen hoofd tent oid.
    Maar paul en john lossen het wel op.
    Ondertussen spreek ik vaak mensen aan of het kamp niet wat voor ze is. En volgens mij zijn er wel vaker last minute deelnemers geweest.

10. cirrus

cirrus

Lid geworden:
    30 jan 2003
    Als deze 15 plaatsen leeg blijven ?? - maar we hopen eigenlijk op nog een aantal inschrijvers in de komende maand - dan zal er in de begroting het een en ander dienen te worden aangepast. Dat moge duidelijk zijn.
    Het is echter niet de bedoeling om de begroting zodanig "uit te kleden" dat daardoor de kwaliteit van het kamp zoals we die van de laatste jaren gewend zijn, ongewenst wordt aangetast.

En ja hoor het kamp gaat in ieder geval door !!! We willen de 25 inschrijvers van dit moment niet teleurstellen. Ook dat hoort tot de bekende kwaliteit die het Nationaal Modelvliegkamp kenmerkt.

Aanstaande zondag, 4 juli, gaan we met het bestuur van de ERMVC in Eibergen, het programma en de laatste nodige detailzaken doornemen, waarna we de voorbereidingen kunnen afronden.
    De vergunning van de Gemeente Berkelland werd afgelopen week ontvangen !

We kijken met z'n allen uit naar de start van het kamp op 7 augustus a.s.

John Gardeneers, secr. Stichting NMVK

Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  11. paulix

paulix

Lid geworden:
    1 aug 2004

12. paulix

paulix

Lid geworden:
    1 aug 2004
    Eh, ja is een optie. Fris en bitterballen mogen natuurlijk ook. John was me net even voor met een reactie, maar ik kan me bij zijn verhaal helemaal aansluiten. Het kamp dit jaar gaat zeker door en zoals Nando al schreef hebben John en ik nog eens kritisch naar de uitgaven gekeken. Hier en daar valt inderdaad nog wel wat te halen maar het aantal inschtijvingen valt ons eerlijk gezegd best wel tegen. Zeker omdat het kamp vorig jaar een groot succes was en we ook dit jaar weer geslaagd zijn om een toplocatie voor het modelvliegkamp te regelen.
    We laten ons de moed niet in de schoenen zakken en kunnen met enige trots ook aal melden dat we voor het kamp 2011 inmiddels ook al een locatie hebben weten te vinden.
    Daarover later meer. Eerst maar eens het kamp van 2010.

Groeten,

Paul Beks

13. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    2011,,,Mag ik een kleine hint?

Is de lokatie ooit al genoemd?

14. paulix

paulix

Lid geworden:
    1 aug 2004
    Nee, is weer een geheel nieuwe locatie voor het kamp. LVC Limbricht in Sittard. LVC Sittard - Home

15. fabianvzwol

fabianvzwol

Lid geworden:
    26 jun 2006
    kan het een keertje ook wat meer centaal in het land? Een vd redenen om dit jaar niet te gaan was het urenlange rijden vanuit rotterdam. Ik denk dat dit voor anderen ook een knelpunt kan zijn;)

16. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    2uurtjes op een week... Kom je ook eens uit de randstad.
    Ik ben al verder onderweg geweest voor 3x 2minuten vliegen.

17. Jaap Gaasbeek

Jaap Gaasbeek

Lid geworden:
    22 apr 2006
    Was dat niet dat vliegen in Parijs ???? Nando

18. fabianvzwol

fabianvzwol

Lid geworden:
    26 jun 2006
    gaat er bij mij om, dat ouders 2x dat stuk dan moeten rijden:)

19. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Jaap, in Parijs vloog ik 8 keer. En was ik 2 volle dagen druk.
    Ik ben meerdere keren meer dan 2 uur onderweg geweest samen met Robin en Robbin voor 3 vluchtjes. Een keer zelfs 4 uur vanwege de sneeuw.

Fabian, snap ik, maar als het redelijk centraal in nederland zou liggen zouden ze alsnog een uur heen en een uur terug moeten rijden.
    Ze moeten er wel wat voor over hebben om een weekje van jou verlost te zijn. ;)

20. paulix

paulix

Lid geworden:
    1 aug 2004
    Helaas liggen de locaties waar je een modelvliegkamp kunt houden niet voor het oprapen. Er moet minimaal stromend water en electriciteit voorhanden zijn, er moet voldoende gelegenheid zijn om te kamperen, er mogen niet te veel restricties zijn met betrekking tot het geluid en de vliegtijden, de club die er eventueel zit moet het willen en leuk vinden, dat soort zaken. Dan kun je dus op een gegeven moment niet meer te kieskeurig zijn of de locatie van het modelvliegkamp ook nog eens centraal gelegen is. We zijn als stichting erg blij met de locatie van vorig en dit jaar, in Eibergen, en die van volgend jaar in Sittard. Mocht je nog andere locaties weten die aan de bovenstaande vereisten voldoen, inclusief de centrale ligging, dan houden we ons natuurlijk graag aanbevolen.
    En anders is het wellicht nog een optie om zelf naar een centrale locatie te verhuizen :)

Groeten,

Paul

Deel Deze Pagina