Naze32 icm Multiwii GUI

Het is echt een geweldig goede FC, moet niet onderdoen voor een CC3D en heeft meer mogelijkheden.

Heeft er iemand hier al met een sonar geëxperimenteerd? Lijkt me ideaal voor de winter als we met de club in een sporthal vliegen.

Is heel makkelijk. . (Normaal gesproken dan..) niet gearmed vol gas geven en trimmen tegen de richting waar ie heen drift.. als je kunt calibreren kan je ook trimmen als het goed is.. misschien je throttle eindpunt niet hoog genoeg?

Tja zou het wel moeten zijn toch, throttle staat op 1998, kan het ook niet zijn dus.
De rest van de stick uitslagen ook ca 1000-2000.

Dan zou het goed moeten zijn toch. Gewoon gas omhoog houden eerst en dan pas met de rechter stick trimmen.

Het werkt niet, volgens mij doe ik alles goed, ik zou niet weten wat ik eventueel over het hoofd zie.
Maar dan kan ik dus ook Gyro niet calibreren, dat is minder natuurlijk.

Vliegen is geen probleem, dat gaat voor zover ik het in de huiskamer kan beoordelen best strak.
Alleen het calibreren lukt niet, precies gedaan wat er staat, maar helaas.

"This can be done by landing the quad, disarming and pushing the throttle stick to the top. Now your right stick and modify the trim held by the autolevel. If it drifts left, move the stick right. If it drifts back, move the stick forward. Each 'tick' will be indicated by a beep (If you installed a speaker) or LED flash from the quad. The 'ticks' are very small; I usually go 3-4 ticks per adjustment in the beginning. From there you can refine it to the point where it's one tick"

Ga ik morgen even mee spelen, ben nog een leek met de Naze32 en de software en ben al lang blij dat ie goed vliegt :)

Duidelijker kan ik het niet maken, die eerste post is nu toch niet zo lang?! Click op de link en zoek naar Summer Games, ondertussen al 2.5.

Back