Neck strap adapter Futaba F10

Beste mensen,

Ik zoek een Neck Strap Adaptor voor de Futaba F10 zender.
Alle adapters die ik heb gevonden zijn geschikt voor zenders waarbij de aansluiting horizontaal zit, maar bij de F10 zit de aansluiting verticaal en ik weet niet of ik deze kan draaien. Ik heb wel iets gevonden in Amerika (zie link, 11e artikel vanaf boven), maar dan komt er nog $ 25,00 verzendkosten bij.

Weet iemand misschien iets?

Alvast bedankt,

Eric

Ja, hoe meer, hoe goedkoper. Ik weet alleen niet of er nog invoerrechten betaald moeten worden? Bij minimaal 10 adapters is het misschien aantrekkelijk!

Eric

ik heb een mailtje naar onze Tjechische vrienden gestuurd om te weten hoeveel verzenden kost. Ik snap trouwens niet het verschil tussen die van 38 of 53mm. Jullie wel?

Volkert

De een steekt verder naar voren/achteren dan de andere; ik zou voor de 53 mm gaan!
Verzendkosten zijn € 11,21 Voor dat bedrag kan je er ook zes bestellen!

Eric

Laatst bewerkt:
Als het oog waar je je zender aan hangt in de dwars richting staat het oogje er uit schroeven en er een ringetje over de draad doen en terug schroeven en als het niet genoeg is er nog een bij doen

Maar dat is juist het probleem. Ik kan het oog met geen mogelijkheid bereiken. Misschien als ik de printplaat loshaal, maar daar begin ik liever niet aan. Het oog draaien lukt ook niet!

Wat de bedoeling is, is dat het oog een kwart slag wordt gedraaid of dat iemand een neck strap adaptor weet die zo op deze zender past!

Eric

Laatst bewerkt:
Dan zul er iemand anders naar laten kijken en of aan Corrien vragen hier op het
forum, deze is namelijk van de reparatie dienst van zenders.

Weet iemand dan of het mogelijk is om het "oog", waar de neck strap adapter op wordt gemonteerd, een kwart slag te draaien?

Eric

Dan zou ik liever mee willen doen met iemand die deze gaat bestellen:
separator.gif
Neck Strap Adaptor

Als er genoeg animo is, dan vallen de verzendkosten ook wel mee en de adapters kosten maar $ 9.19 ongeveer € 6.15

Eventueel kan ik er ook een aantal bestellen voor mensen die geïnteresseerd zijn.

Eric

Weet iemand dan of het mogelijk is om het "oog", waar de neck strap adapter op wordt gemonteerd, een kwart slag te draaien?

Eric

Ja, dat kan dus, zoals ook al beschreven staat in dit topic. Je zult dan alleen wel de zender moeten demonteren om bij de bevestiging te komen. Als je dat niet wilt of je er niet zeker bij voelt; niet doen. In dat geval zou je de zender nog kunnen opsturen naar de servicedienst (=forumuser Corrien), dan draait die 'm voor je om. Gezien mijn beperkte ervaringen met hem, en de ervaringen van anderen, zal dat niet de hoofdprijs kosten.

Back