Neergestort tijdens opstijgen, en weer neergestort

Heb je die lange staart plus stabilo gezien? Die is dus om te vermijden dat de neus het water in wordt geduwd...

Hallo Alfred,

geweldig ontwerp en motorkeuze !!!
Gaat helemaal goed komen met dat ding ;-).
En vergeet aub niet te filmen.....

Beterschap met je duim :-).

Groeten,

Paul.

Heeft hier niet veel met vliegen te maken !
Uiteindelijk kan je een kleerhanger ook laten vliegen als de motor sterk genoeg is
Dit is maar wat aanmodderen niet?

Heeft hier niet veel met vliegen te maken !
Uiteindelijk kan je een kleerhanger ook laten vliegen als de motor sterk genoeg is
Dit is maar wat aanmodderen niet?

Hoezo aanmodderen?Hij heeft gewoon een andere kijk op vlieggedrag dan wij.De relatieviteitstheorie van Einstein is ook altijd als absoluut waar aangenomen.En daar komen de Zwitsers ineens vorig jaar met het bewijs dat het eventueel mogelijk is om toch sneller dan het licht iets te kunnen verplaatsen.(al dan niet bewezen).
Alfred is gewoon onze nieuwe Zwitser.
Zeg maar Alfred versus Einstein.

Ik ga ervanuit dat zijn duim in orde komt dusss:thumbsup::thumbsup:.

ps: gezien het feit hoe precies tegenovergesteld hij alles doet zoals het hoort,ben ik van mening dat A.L. ons nog steeds gewoon ligt te stangen.
Dus laten we alles wat hier gebeurt maar gewoon met een vrachtwagen zout nemen.

Geen Alfred Einstein dus?
Weliswaar wel een visionair!

Mja, laat die beste man toch 2,5KW op een plank met wat piepschuim plakken en wacht gewoon braaf en stilletjes af op de video.
Zo'n Home improvement 4-blads prop is sowieso al Über! :cool:
th_male29-male-theater-cinema-smiley-e.gif

@Dutchy:Weliswaar wel een visionair.........

Zeker weten van wel.
Beginners zullen nooit meer hetzelfde zijn.
Nooit meer klungelen,nooit meer vragen maar gewoon doen!
Zal hij ook nog eens een electro stermotor in elkaar visioneren?
Voor hem geldt letterlijk:The sky is the limit

Tja, laten we heel eerlijk zijn.
Je kan merken dat TS van een andere generatie stamt en zijn agrarische achtergrond zal zeker meespelen want zo'n drive die hij vertoont zie je hedentendage maar zelden.
Niet klagen maar dragen, niet zeuren maar gewoon doen, van fouten kun je leren en wie niet waagt wie niet wint!
Als ik bijv. voor iedere (jongere generatie) forumbezoeker die verdorie zelfs te lui is om Google in te typen om Google te vinden een euro zou krijgen dan vloog ik nu al een tijdje met een Pace FX bestuurt door een Futaba FX-40.

En anderzijds is dit net een sterke aflevering van Jackass, alles wat TS doet en wat faalt hoeft een beginner niet meer te proberen.

@Dutchy.
Mocht hij inderdaad een oprecht beginner zijn,kan ik alleen maar mijn petje afnemen voor zijn doorzettingsvermogen.

Back