Nieuw in MC land en gelijk een probleem

met hoeveel mah vlieg jij?

Het is Turnigy accu 3300 mah 3.3

Is dat wat trouwens?

Mijn volgende stap is om er een gimbal onder te hangen

deze heb ik besteld:
44327go-pro2(1)(1).jpg

Is het dan ook verstandig om een andere accu erop te zetten? want ik neem aan dat zo'n gimbal ook wat stroom vraagt.

ok hij lijkt zo groot !!
vlieg zelf met 2200mah .. dacht dat je een 5000 erop had

Gimbal vraagt niet echt veel power .. vergeet je dan geen landing-gear eronder tezetten :D

vindt zelf (mijn mening) een gimbal achteraf saai kijken omdat alles zo recht blijft / ligt er ook aan wat je precies wilt filmen natuurlijk
onder me F550 heb ik er ook 1 hangen .. maar vlieg er nauwelijks mee

ok hij lijkt zo groot !!
vlieg zelf met 2200mah .. dacht dat je een 5000 erop had

Gimbal vraagt niet echt veel power .. vergeet je dan geen landing-gear eronder tezetten :D

vindt zelf (mijn mening) een gimbal achteraf saai kijken omdat alles zo recht blijft / ligt er ook aan wat je precies wilt filmen natuurlijk
onder me F550 heb ik er ook 1 hangen .. maar vlieg er nauwelijks mee

Ja dat heb ik ook.. Gimbals zijn echt voor het maken van beelden over een onderwerp.. Zodat je dat mooi in beeld krijgt. Als je snelheid wilt zoals bij Danny of Garbunkel is fixed veel leuker :)

Hoe lang vlieg je op die 3300mha accu?

landing-gear ook besteld.

28221(2).jpg

zit me nu alleen af te vragen of dit wel het goede is! we gaan het meemaken.

Ja nu ik jou filmpjes zo zit te bekijken is het ook onwijs gaaf om hem er vast op te zetten!

Ach eerst maar is leren vliegen haha!

Iemand trouwens ervaring met Hobbyking?

Heb daar die spullen besteld en kreeg op 15 december de bevestiging dat het verstuurd was, maar nog steeds niets ontvangen

beetje dit idee (met pootjes in beeld)
geen gimbal eronder

Trouwens me 2de FPV flight ever '24juli 2013' (leuk voor mezelf om eens terug tezien)
voor het begin is het leuk maar naderhand wil je ze toch niet meer zien ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Bas ik heb nog een mooi onderstel van quadframe te koop staan.
Zeer geschikt voor onder een dji 450.
Het is de 210mm variant.
35 euro exc verzenden

Nog een opmerking over je gps positie instellingen.
X en y as zijn in jouw geval als ik het goed zijn de rode x en y en dan moet je negatieve waardes invoeren.

Een beetje driften kan komen door dat je gps schotel niet precies recht hebt staan

Bas ik heb nog een mooi onderstel van quadframe te koop staan.
Zeer geschikt voor onder een dji 450.
Het is de 210mm variant.
35 euro exc verzenden

Bedankt voor het aanbod! Alleen ben nu eerst voor een gopro aan het sparen haha dus misschien iets voor in de toekomst.

Nou ik heb net een stukje gevlogen.

Alleen dat ging niet helemaal goed.

De copter hangt heel rustig in de lucht alleen vliegt nog steeds naar achteren . (Van me af en een beetje naar rechts)

Nu omdat de besturing ook nog niet echt onder controle heb , heb ik het voor elkaar gekregen om tegen me zelf aan te vliegen en tegen de enige boom die er stond !

Prutser.

Nu is een van mn props beschadigd maar ja dat is bijzaak.

Iemand nog een idee waar het aan kan liggen dat hij niet rustig stil hangt in de lucht zodat ik kan er rustig achter kan komen hoe ik hem moet besturen ?! :D

Ps: iemand nog een adres waar ze snel nieuwe props leveren ?

Je moet ff goedkope sf props bestellen aangezien je nog een beginner ben, dan zou ik later overstappen naar e-props van carbon

Edit: een mobius is misschien wel een alternatief voor een gopro, stuk goedkoper

Misschien een domme opmerking maar hoeveel kanalen heeft een MX-12 en hoe schakel je naar gps hold?
Hoeveel kanalen heeft een naza minimaal nodig? ? Ik neem aan 4 voor de controls, 1 voor de mode al weet ik niet of deze een 3 standen schakelaar heeft.

Ervaring is direct proportioneel aan de hoeveelheid geruïneerde spullen

Je moet ff goedkope sf props bestellen aangezien je nog een beginner ben, dan zou ik later overstappen naar e-props van carbon

Edit: een mobius is misschien wel een alternatief voor een gopro, stuk goedkoper

Thnx voor de tip van de props dat zal ik doen!

Pff heb er een beetje de .... over in hahaha maargoed.

Zou het aan de waardes van de gain kunnen liggen of staat dat los van elkaar?

Back