Nieuw : NAZA Gps upgrade (f450 loiter in harde wind filmpjes! post #413)

Ziet er goed uit, leuk dat je al een unit hebt kunnen proberen.

Ik vraag me wel af hoe gevoelig de gps ontvanger is, werkt de unit ook binnen huis?

En hoe gaat de gps ontvanger om als je tussen gebouwen vliegt, gps signaal wordt dan weerkaatst en kan zo meters afwijken. Gaat de heli er dan van door of heeft DJI daar wel iets op gevonden?

ziet er goed uit emil! zou j het ook is gewoon van de grond kunnen filmen? en zou je inderdaad de rth en ioc eens kunnen proberen?

@nosmo:Als hij goed signaal heeft. is het tussen de huizen geen probleem.
Heb niet op veel plekken tussen de huizen gevlogen (dit zijn er 4 stuks geweest), maar daar waar ik vloog, was er geen enkel probleem, met ontvangst, en dus ook niet met wegdriften..

Of de unit binnenshuis werkt, geen idee, dat zal ik moeten testen... Wil ik tzt wel even proberen....

@Rtwee:
Dit is het prototype, en momenteel heeft deze nog geen RTH, of IOC. Dit is bij testen naar voren gekomen. RTH werkt ook pas als je meer dan 25 meter van je weg bent, vanaf dat punt waar je de gps ge-initialiseerd hebt.
Het is bevestigd dat de FINAL versie wel RTH en IOC heeft.

@Vinny
Ik wil dat best doen als ik de tijd ervoor vind. Je moet je niet verkijken hoeveel werk zon verslag en al deze testen zijn..
Tuurlijk vindt ik het heel erg leuk om dit allemaal te testen,en de verzoeken komen zeker op het lijstje, maar ben nu eerst volledig mij aan het storten op de verslagen, en de reguliere testen voor deze verslagen..

Er kunnen dus even een aantal dagen tussen zitten...;)

EDIT:

Hier een filmpje van de naza + de gps unit gemonteerd op mijn f550:

Hier een filmpje van het geval in werking, 1x op hoogte met redelijke wind, en laag bij de grond tussen de huizen en bultjes op het veldje. De height gain is nog niet heelmaal goed ingesteld... Deze was bij wind stil goed, maar mag nu een stukje hoger zie ik...

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen last van invoerrechten en BTW, en toch een stukje goedkoper.
Stein - Webshop

Maar ik denk dat de prijs bij Digitech ook nog wel gaat zakken binnenkort...

idd mooie deal gemaakt dit weekend,wel een aderlating maar goed.

ik heb intussen de "voorbestellers" hun teveel betalingen geretourneerd.
en de prijzen zo aangepast.

Very nice!! Als je de currency op hun site veranderd in Euro kom je op 125 Euro uit. Ben benieuwd waar we in NL op uitkomen. Gun het de NL winkelier wel, maar ben geen 'dief' van eigen portemonnee. Beetje marge snap ik, beetje invoerrechten ook, maar het verschil tussen 125 en 199 gaat me te ver.

dan bestel maar HEEL snel , want de prijs zal zeer snel naar 190 usd gaan;)

Dan moet je heel snel bellen! ;)
Maar via dit topic , 1 op 1 zaken te regelen is niet echt zinvol...
Pb, mail, of bel hem gewoon..

Dan moet je heel snel bellen! ;)
Maar via dit topic , 1 op 1 zaken te regelen is niet echt zinvol...
Pb, mail, of bel hem gewoon..

Snap ik, maar heb ze alle 3 gedaan.. no go. Dus hier maar even een reactie.. Als hij hier zegt dat het snel moet.... Al zal het wel druk zijn, maar dan nog....

Weet je overigens dat JOUW filmpjes gebruikt worden op de site van de Duitse verkoper een pagina terug? ;-)

Ik had maar 1 filmpje nodig van Emil om een pre-order te doen :) Dus nu wachten op levering. Heb gelijk een betere zender en cameramount gekocht.. Nu ben ik wel echt even klaar.. Is dure hobby..

@Rtwee:Oki, das dan minder netjes.. zal wel druk hebben denk ik....
Maar goed , neem aan dat je wel bevestiging hebt van bestelling ?

Edit:
Mijn filmpjes ??? hmm zal eens kijken.....
Thnx voor de tip...

Even gekeken, op zich wel stoer!

Laatst bewerkt:
Je filmpjes staan overal. Zou het als een eer zien. Heb uren om de Graupner heen gelopen maar ben uiteindelijk voor een Futaba gegaan..

Back