nieuwe aanwinsten!!

Discussie in 'Model truckers' gestart door rc modelbouwer 1\50 1\16, 19 apr 2011.

1. markioo

markioo Forum veteraan

Lid geworden:
    21 dec 2007
    hallo
    maar als je zo een dure kraan koopt dan kijk je toch wat er aan
    mankeerd,
    het is toch flink wat geld wat er neer gelegd wordt,
    het is geen zakkie patat wat niet lekker is en je gelijk weg gooit
    mvg markioo

2. VOLVO FH 16 750

VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan

Lid geworden:
    26 jan 2008
    Hallo Stefan,

Hmmm, dat is niet zo mooi van Hendrick Seipt om deze kraan zo te verkopen !
    Het strekt hem niet tot eer om aan zo'n jonge jongen deze kraan te verkopen.
    Of als hij heeft wel gemeld heeft dat er heel veel aan de kraan moest gebeuren, dan heeft Patrick niet goed opgelet.
    Het leek mij een betrouwbare man, maar als ik dit zo lees, heeft Patrick echt een kat in de zak gekocht.

Als ik Patrick was zou ik toch maar even contact opnemen met Hendrick Seipt en hem in ieder geval mededelen dat hij eigenlijk een "sloopkraan" heeft verkocht !!
    Of de aankooprijs moet zo laag geweest zijn, dat hij eigen lijk alleen maar wat onderdelen heeft gekocht !!

Geweldig van jou, dat jij deze kraan rijklaar wilt maken voor Patrick, Super hoor !

3. StefanF

StefanF

Lid geworden:
    6 mei 2007
    Gisteren me maar eens met de schanierpennen bezig gehouden.
    Ik werd er een beetje maf van, er zit werkelijk geen een schroef recht.
    Had ik de pen van de giekcilinder vervangen, nieuwe bussen gedraaid en een borging aangebracht, past aan een kant de afdekkap helemaal niet. Gewoon 3mm scheef t.o.v. de andere. Tevens liepen de cilinderogen aan in de kappen. De kappen uitgefreesd en opnieuw op de giek geboord. De bussen in het Aframe heb ik ook vervangen, want het gat was veel te groot voor de pen en verzuipt in de speling.
    Gelukkig ben ik er binnenkort klaar mee, want andermans prutswerk oplossen is niet leuk.

Piet, Tja als iemand een kraan aanbied voor 25% van de nieuwprijs dan kun je wel iets verwachten niet.
    Weet wat je koopt en weet wat je zelf kan maken, anders moet je er niet aan beginnen.
    Patrick heeft zover ik weet al contact gezocht met Seipt voor de ontbrekende kegeltandwielen en daarna nogmaals voor de sprockets die niet passen, maar Seipt reageert niet meer op zijn mails of zo begreep ik van Patrick.

Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  4. rc modelbouwer 1\50 1\16

rc modelbouwer 1\50 1\16

Lid geworden:
    13 apr 2009
    hallo allemaal.

na 2 weekjes weg geweest te zijn.
    zie ik in eens dat in aardig tempo de kraan aardig opschiet.
    ik ben echt zeer dankbaar dat Stefan dit voor mij doet.

toen seipt mij de kraan verkocht zij hij wel dat hij moest worden afgebouwd.
    maar onder afbouwen zei hij alleen de elektronica erin zetten.
    ik heb hem laten versturen dus kon hem van te voren niet nakijken.
    helaas ging hij die week ook niet naar dortmund anders had ik hem daar opgehaald.
    maar toch is er gelukkig iemand die mij uit de brand heeft geholpen.
    nogmaals hartelijk dank Stefan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gr

Deel Deze Pagina