Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

Heb hem geclaimd via paypal.
Kerel zal ook niet antwoorden , hij is heel lax wat betreft garantie en terugmailen.
Voor degene die het ook meemaken gewoon claimen anders kan je naar je geld fluiten.

Ik weet 1 ding bestel daar nooit niks meer.

Vind ze eigenlijk duurder dan andere winkels. Zeker die 1.2/1.3 vtxen vragen ze dubbele ten opzichte van e-store bijvoorbeeld.

Niks helaas. Electronicarc heeft gedacht dat het de DominatorHD brillen waren, terwijl het de Dominator V2 is. Als je die binnen krijgt zou ik die terugsturen en dan omzetten in een pre-order van de DominatorHD brillen of je geld terug vragen.
600euro voor een dominator V2 is serieus absurd.

Bij globeflight vragen ze 550€ voor de v2 en 650€ voor de HD. Denk dat je hem beter buiten de EU koopt 549$ is een heel pak minder dan 650€ voor een HD.

Klote, zit nu zonder bril en 605 euro armer :(
ga toch even ergens in NL een fatshark dominator halen tot de echte HD uit is.
Anders kan ik de komende tijd niet meer vliegen.

Weet iemand waar ik een dominator (oud model) effe kan gaan halen , ergens waar het is stock is?

Wat een Super Kakworst !!!!!!!!!!

kan die niet lezen dan ??
net of die dat niet wist ??!!

v2 klinkt zo anders als HD (in het spaans dan :) )

Dan is de Dominator bij Globe Flight ook niet echt aantrekkelijk zeg.
Dan kun je bijna beter een gok wagen met wat douane kosten.

Ben benieuwd wanneer dan nu de brillen te bestellen zijn overal.

V2 kost bij Globeflight 450 euro (niet op voorraad natuurlijk) en de HD 650, oude Dom 299. Zit erg te twijfelen tussen een Dominator of een Attitude ivm de PID aangezien ik nogal een dikke kop heb. :D

Op zich denk ik dat je beter even kunt wachten op de Dominator V2 en dan mooi ergens via het buitenland bestellen.
Dan is de prijs best te overzien.

De oude Dominator nieuw kopen is ook ruim 245€ dus...

Ik doe mijn FS weg wegens de Zeiss die ik kocht, maar iemand uit de club heeft een reservatie tot zondag. Desnoods mag je die van me lenen of overnemen. Ik vraag 95 EUR.

Aviator edition, wel zonder LiPo omdat ik graag een grotere gebruik en die op tafel leg waar de ontvanger staat.

Kan er moeilijk over oordelen. Met de correctieglaasjes, ik ben brildrager, vond ik het zelf niet scherp in de hoeken. Geen idee of het voor iemand met goede ogen beter is. Ik kocht speciaal de Zeiss omdat die traploze dioptrie correctie heeft, maar wel het gevoel dat je in het midden van de cinema zit ipv vooraan.

Back