Geloof me die zijn er genoeg, maar ik kijk ook liever naar mijn eigen ervaringen met een shop........anders dan de anderen, heb ik niet gelijk een claim ingediend, maar netjes gemaild naar de shop, dat ik had begrepen dat er iets fout was gegaan, en of ik de order kon cancelen en binnen acceptabele termijn mijn geld terug kon ontvangen. Het resultaat was goed, want nog geen 4 uur later had ik het geld al terug.
Wel vreemd (niet erg
) dat ie nu ineens 90 euro goedkoper is geworden.
Ik vraag me alleen af of als ik nu pre-order er voldoende brillen binnenkomen bij de diverse shops om mij er 1 te leveren uit de eerste batch.....heb geen zin om dat bedrag neer te tellen en dan nog 3 maanden te moeten wachten......
Als ik garantie had dat ik er 1 zou krijgen uit de eerste batch, drukte ik nu nog op de buy knop
Wel vreemd (niet erg

Ik vraag me alleen af of als ik nu pre-order er voldoende brillen binnenkomen bij de diverse shops om mij er 1 te leveren uit de eerste batch.....heb geen zin om dat bedrag neer te tellen en dan nog 3 maanden te moeten wachten......
Als ik garantie had dat ik er 1 zou krijgen uit de eerste batch, drukte ik nu nog op de buy knop