Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toch bijzonder. Ik heb anderhalve week geleden een complete flamewheel incl. Graupner MX12 Hott gekocht, toch een kleine 600 Euro handel.
Op de eerste dag dat ik hem gebruikte vloog er tot tweemaal toe een propellor in mid-flight uit elkaar. Twee keer een mail over gestuurd en tot nu toe (bijna een week later) geen enkele reactie mogen ontvangen.
Inmiddels via diverse fora de tip gekregen om de propnuts niet meer met Loctite te borgen, aangezien dit wel eens zou kunnen inwerken op het kunststof van de props. Tot nu toe gaat het goed, maar heb toch veel verhalen gevonden over spontaan uit elkaar klappende Dji props en een aantal mensen tegengekomen die ze absoluut niet meer op hun multicopter durven te zetten.
Solex,
Waar vlieg jij in Den Helder met je F450, wil hem wel eens een keer zien vliegen.
Zit er zelf ook aan ye denken om er een te halen.
ik ben nu ook een trotse bezitter van de NAZA.
Alleen miss stomme vraag maar wat voor bordje moet ik gaan gebruiken met de f550 en NAZA?
Nix meer! Ur all set! De NAZA is je 'bordje'...
Knutselen en vliegen maar.
Succes!
Gr. Rob
Wacht even, je hebt een hoop geld uitgegeven, maar je weet eigenlijk niet wat je precies gekocht hebt?
Misschien een idee om eens wat handleidingen etc. door te gaan lezen, weet je meteen welke accu's je nodig hebt:
http://www.dji-innovations.com/files/naza/NAZA_User_Manual_en.pdf
http://www.dji-innovations.com/files/frame/f550_user_manual_en.pdf
Jah daar word ik blij van
Al gedaan hier wist ik al van, zijn graupners onderwegOm de blijdschap straks niet te kort te laten duren, lees deze topic ook even door
dji-props-even-lezen-aub
Al gedaan hier wist ik al van, zijn graupners onderweg![]()
4S 6000Mah????????????????????????
Dat zal een best accupack worden dan!!
Aha............
Ja, dat benne ook al beste knapen zulke Lipo packs.
Tijdje terug een 3S 3300Mah Hyperion pack in mijn Gaui 330 gehad.
Was een beste lap wat betreft Lipo pack.
Toestel vloog er goed op, maar werd wel wat looiiger.
Daarom hou ik alles op 3S 2200Mah packs.
Maar in jullie geval met langer aan 1 stuk door willen vliegen begrijp ik de grotere packs.
Vr Gr E