Nieuwe flightboard: DJI NAZA

@ chow, 2 kilopayload met een standaard f550 vind ik erg knap hoor!

Er is natuurlijk een verschil tussen het maximum wat hij mee de lucht in kan krijgen en met wat voor maximum gewicht hij prettig vliegt. Ik heb met een standaard Gaui 500X ook 1.5 Kg extra payload meegenomen naast de quad, landingsgestel en 2800 3S accu.

@ chow, 2 kilopayload met een standaard f550 vind ik erg knap hoor!

de vraag was niet of een standaad f550 dit prettig vind maar of het frame dit houd. ik doel erop het frame te gebruiken met andere motoren/prop en dan het een gimbal en spiegelreflex mocht dit mogelijk zijn

Naza+GPS loiter: amai!

Ik heb daarnet een filmpje gezien van een Naza met GPS.
De loiter was om je vingers bij af te likken!! :cool:

Hetzelfde als Wookong en MK zou ik durven zeggen.

Van de wookong wel, maar vind die van de mk niet zo goed als de wookong helaas....beweegt echt veel meer in gps dan de dji:-)

heb nu het carbon frame gevonden van uavframe die hexa ziet er leuk uit denk dat het die word de extreme versie met 85cm motor naar motor. Het gewicht is wel hoog voor kaal frame rond de 700-800 maar dan maar wat meer uitgeven voor betere en efficiëntere motoren. Enig idee wat geschikte motoren zijn?

Van de wookong wel, maar vind die van de mk niet zo goed als de wookong helaas....beweegt echt veel meer in gps dan de dji:-)

Ik ga de Naza + GPS kopen.
Nu zit ik eindeloos te rotzooien met Arducopter. Leuk platform maar je moet veel geduld hebben. (en veel spare parts als je alles wil testen)

Wat ik wil is out of the box BOOM! prestaties waarvan je uit je sokken wordt geblazen. Volgens mij kan dat met DJI... :cool:

De Arducopter ga ik dan in m'n quad stoppen, daar zit momenteel een multiwii in.
Die quad is redelijk stevig en kan wel wat hebben als er iets mis gaat met de AC modes...

grappig, filmpje waar je 2 minuten naar stil hangende quad zit te kijken ;)

Btw, wat is nu nog de meerwaarde van WK-M? De 'go-home' optie? De auto land? failsafe misschien?

Nee, die functies die jij noemt heeft de Naza nu ook. De WKM krijgt komende week zeer waarschijnlijk waypoint vliegen er gratis bij.

Back