Nieuwe HPI net ingereden; temperatuur vragen.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door icewim, 15 dec 2003.

1. hilbren

hilbren Guest

idd met hpi motoren moet je echt uitkijken, pasqual heeft z'n motor heeel goed ingereden en houd hem netjes op temperatuur.
    Wij hebben onze auto's bijna op hetzelfde moment gekocht en mijn motor heb ik al aan puin gereden, door gewoon te krap en te heet te rijden. ik heb nu een nova mega gekocht en ik hoop dat die langer mee gaat.

2. Blade_3

Blade_3 Guest

misschien hetzelfde systeem als bij een supersoaker??
    of een slangetje aan de binnenbovenkant van de tank ophangen dat flexibel is, zodat als je remt of accelereert de slag meebeweegd met de brandstof, ik heb wel een ideetje, maar dit is best ingewikkeld... volgens mij niet echt uit te voeren... >> problemen met lekkage.

3. icewim

icewim Guest

Daarvoor zitten bij personenauto's schotten in de tank........misschien ideetje om wat in je tankje proberente bouwen dat bij remmen niet alle brandstof gelijk wegloopt van de uitstroomopening van je tank, maar gehinderd wordt door een paar schotjes?

4. BlackFox

BlackFox Guest

De meeste tankjes hebben dat toch al ?
    Protech heeft het, dus dan zal HPI het ook wel hebben.

5. icewim

icewim Guest

Verrek :lol:

Maar dat zijn niet echte schotjes die dichtbij de uitstroomopening staan.......iig niet bij mijn hpi......heeft zo te zien vrij weinig nut.

Deel Deze Pagina