Nieuwe Little serie van Sky-Hero

Discussie in 'Multicopters' gestart door FGRacer, 4 jul 2014.

1. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Zal ik ook moeten doen, in gras landen is echter geen optie. En inderdaad zal het zeker helpen tegen vuil op de lens van een GoPro. Daar had ik nog niet aangedacht wegens nog in afregelfase van de PIDs.

2. Dylan sys150

Dylan sys150

Lid geworden:
    23 apr 2006
    Hallo allemaal.
    Kan iemand mij helpen?
    Ik zag laatst een Website in Holland waar ze de Sky Hero little spider als kit versie, dus leeg voor slechts 150 euro verkochten.
    Maar ben zo oenig geweest om de Website niet op te slaan onder favorieten.
    Weet iemand van jullie toevallig welke site ik bedoel?
    Ik zag het toestel net met zoeken via Google voor 180 euro het goedkoopst, maar kwam die versie van 150 euro niet meer tegen. ( en ben toch echt flink bezig geweest met de zoektocht)
    Hoop dat iemand van jullie mij kan vertellen waar dat wel was.
    Vriendelijk bedankt voor de hulp.

3. BlueElvis76

BlueElvis76

Lid geworden:
    16 dec 2014
    Ik heb de mijne bij digitech gekocht, alleen hebben ze de kit niet meer zag ik net... Die was idd €150,-

Verstuurd van mijn SM-N9005

4. Dylan sys150

Dylan sys150

Lid geworden:
    23 apr 2006
    Dankje!!
    Zal ze eens een mailtje doen.
    Vr gr E

5. Mike Copter

Mike Copter

Lid geworden:
    15 jul 2013
  6. BlueElvis76

BlueElvis76

Lid geworden:
    16 dec 2014
    Ik heb ze gezien die nieuwe plates maar heb al de battery tray van Bradatech besteld... Ivm de 7800mah Lipo die daarin past...

Verstuurd van mijn SM-N9005

7. rvhaeften

rvhaeften

Lid geworden:
    2 nov 2014
    Hoi Mike

zou je file willen delen?

8. edwinkoolen

edwinkoolen

Lid geworden:
    15 jul 2007
    waar wordt de flightboard monteert. Heb een naze32, en heb gedacht om de 4 rode afstandbuisjes die aan de onderkant van de LS zitten te gebruiken om de Naze wat omhoog te krijgen. Is het de beste plaats precies boven het ronde gat op de bovenplaat ?

9. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    [​IMG] [​IMG]
    Bij mij staat hij op een adapterbordje dat ik nog had liggen, MK <-> Naze32.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  10. edwinkoolen

edwinkoolen

Lid geworden:
    15 jul 2007
    is zo een adapterbordje te koop. Kan zien dat de FB over het vierkante gaatje staat, past dan ook met het centrum van de quad. Zonder adapterbordje moet ik maar 4 nieuwe gaatjes boren.
    Ik ga een lemon satelliet voor mijn dx6 gebruiken. Lekker eenvoudig met 1 kabel, helemaal vooraan te monteren op een stukje hardschuim zo ver weg van het carbon,

welke akku gebruik je ivolo, ik zie dat je ook zonder ekstra's vliegt. Ook voor mij de bedoeling, zo licht mogelijk bouwen

11. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Ik had dat ding nog liggen van een andere frame, echter geen idee meer van welke. Beter 4 gaatjes boren, dan komt de FC niet te hoog want anders raak je de kap.

Lipo is een RC Plus Python: PYTHON POWER 35C Cont. 70C Burst 3300 mAh 4S1P 14,8V - RC Race Center Belgie
    Die past mooi in de frame en kan je ver naar voor schuiven zodat je balans goed zit.
    Het landingsgestel heb ik vervangen door 4 rubber golfballetjes, ik vind de ski's te kort om in gras te landen.
    Een lichtgewicht zal het echter nooit worden.

12. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Heeft er iemand een idee of de bijgeleverde ESCs van de ARF kit naar BLHeli geflashed kunnen worden? Bootloader ready en lock bits geset voor flash via servokabel?

13. edwinkoolen

edwinkoolen

Lid geworden:
    15 jul 2007
    hoelang vlieg je met deze akku. plan ook zelf met een 3300 te vliegen

14. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Nog geen idee, het weer was te slecht om de PIDs mooi af te stellen en de LiPo eens leeg te vliegen. Ik schat echter maar een minuut of 8.

15. edwinkoolen

edwinkoolen

Lid geworden:
    15 jul 2007
    ok, 8 min is zoals ik met mijn helikopter vlieg, een ok tijd. ben evt geïnteresseerd naar je naze set up als je de LS ingevlogen hebt. Moet zelf nog op mijn motors wachten tot midden februari

16. sniperx

sniperx

Lid geworden:
    2 jun 2008
    Kan iemand mij vertellen als de cg goed komt met een 4s 2200 lipo? Er komt een naze32 bordje in. Graag advies

17. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Ik krijg mijn LS maar amper goed met een 4S3300, zonder camera of gimbal. Met een lager gewicht zal het dus beter lukken als je tenminste zonder cam wil vliegen.

18. sniperx

sniperx

Lid geworden:
    2 jun 2008
    Heb je gaten moeten boren om je naze32 vast te zetten?
    En heb je misschien screenshots hoe jij hem nu hebt afgesteld in cleanflight?

19. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Wat terug in deze thread (zelfs op deze pagina!) staan er foto's hoe ik hem vastgezet heb, nog geen settings daar ik zonet opnieuw begonnen ben met CF 1.7. Ik kreeg de settings niet echt goed met PID controller 1, 2 of 3. Enkel de 0 wil wat meewerken, maar ik test nu enkel opgehangen aan een stang wegens te slecht weer buiten.

20. Dylan sys150

Dylan sys150

Lid geworden:
    23 apr 2006
    Hallo.
    Ik heb een aantal fotos voorbij zien komen waarbij men de Canopy van de Sky Hero little Spyder had voorzien van stickers of een soort van eigen inbreng.
    Is weer eens iets anders dan dat saaie witte.
    Kan iemand mij vertellen waar zulke stickers te halen of hoe te doen om zo n Canopy op te leuken?
    Vr Gr E

Deel Deze Pagina