Nieuwe Predator X10 IN STOCK-prijsverlaging-interview

alfaracer zei:
heel cool man ! 8) 8O
ik krijg gewoon heel veel zin om er ook eentje te bestellen/bouwen !
dat bouwen is ook zo leuk...maar pas wel op met die bevel-gears :wink: :lol:

ik ook maar m'n bankrekening wil niet mee :(
ik kan enkel geilen op die van anderen.... en de mijne :) lekker klassiek * :roll: *

wat kost hij ongeveer want goedkoop ziet hij er echt niet uit :P

edit: te laat :P

neoblader zei:
ik zie 550 euro incl shipping staan op de ttech site

je moet rekenen op 700$ als je hem wil met een 'spares' package (aan te raden)

begin al maar te sparen of je testikels te verkopen :lol:

maarja die voorspoiler maakt hem wel de F1 wagen van de offroad buggy's.

Ik heb hem ook gezien in de m-auto. Ik ben echt on-road fan maar knetters wat ziet dat ding er super uit :D :oops:

haha, ik zat wat te klikken op de site, en had m bijna gekocht, incl spares package.... 388 pond + verzending.....pfff toch maar ff niet. esc-esc- esc

heeft iemand de X10 al zien rijden? hoe presteert hij in races??

Vind ik zeker jammer voor zo'n dure wagen. Ik zal zelf geen wagen kopen die best duur is en dan ook nog een flink aantal fouten en slordigheden er in heeft zitten.

Gaat bij mij nog steeds tussen de BJ4 en de ZX-5....

in m-auto het magazine dat bij pk racing verkocht wordt staat er deze maand een verslag over. gene vette je zou geen dag kunnen rijden zonder een setje tand wielen.

kris

Maar ja is toch best slordig dat een cardanas zo kan bewegen in een auto? Als het chassis flexed na een landing van een jump waardoor spur zo gestript is?

spurmovement.gif

Frans Heinsbroek zei:
typisch voorbeeld van Britse makelaardij.

Gelukkig doet Schumacher het heel wat beter.

ik denk t niet... net een (nitro) Schumacher Havoc aangeschaft, en de koppelingslagers vallen er al uit, en het startsysteem is al kapot...gewoon als "crap"op de markt gebracht, en nu alles als fout erkennen en terug vervangen...typisch engels...?

Back