Nieuwe Savage XL K5.9

• Topicstarter Topicstarter RubenT
  • Startdatum Startdatum
Super vet man dat je hem hebt :D
Ziet er goed uit en als je gaat rijden maak fotos en filmpjes he :D:D

En het is niet zo gek dat je zo'n nieuwe motor niet rond krijgt, al helemaal niet die 5.9cc .

Ik denk dat je er veel plezier van krijgt :D

Succes

dank voor jullie leuke reacties!! ik ga vandaag m inrijden dus vanaaf een filmpje:confused::rolleyes::p

1211611889-850.jpg

bastiaan

Kan je eventueel eens wat foto's plaatsen van die extra verlenging van het chassis achteraan, en de spoorverbreders?

heb nog geen foto's van de bandverbreder, omdat ik m'n banden er nog niet af kan halen omdat mijn eeh, "kruissleutel" is dolgedraait om m'n banden.

12116134730.jpg

1211613585-470.jpg

Ruimte achter motor

1211613645-510.jpg

1211613711-760.jpg

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer, dat ze die ruimte achter de motor niet gebruikt hebben voor een mid-tank (en dan een trekstarter op de motor) opstelling. Nu is het zo'n mega gat daar...

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer, dat ze die ruimte achter de motor niet gebruikt hebben voor een mid-tank (en dan een trekstarter op de motor) opstelling. Nu is het zo'n mega gat daar...

Als je daar een tank gaat plaatsen zitten de aandrijf stangen in de weg. En als je hem boven de aandrijving zet is de center of gravity erg hoog wat hem nóg instabieler maakt, omdat het een monstertruck is. Als monstertruck gaat ie dan ckr erg snel omrollen.

Inderdaad, standaard zit de tank ook al vrij hoog. En de tank kan ook makkelijk zo gevormd worden dat hij eventueel over de aandrijfstang zou kunnen passen. Maar dan nog lijkt me dat geen goede plaats voor de brandstoftank, aangezien je dan het zwaartepunt nog meer naar de achterkant verplaatst, wat voor een Savage niet aan te raden is. Tenzij je continue wheelies wilt maken, wat je na enige tijd ook wel beu wordt... :)

nee sorry, heb probleem gehad. mijn rechter voor wiel, daar zat een hele grote slag in en ook in m';n andere wielen.
dus terug naar de winkel en die man vond het ook niet normaal.
hij zou het terug sturen naar de importeur. Alles bijelkaar wel erg balen!!!!
ik hoop binnenkort een paar filmpjes te hebben.

jullie zien ze wel dan!!!

gr. bastiaan

Dat is inderdaad balen, maar goed dat de winkel je helpt want het is natuurlijk niet echt lekker als je gelijk 4 nieuwe banden/velg zou moeten kopen.
Succes ermee ;)

Hij heeft hem al terug. Met een nieuwe velg en band

daniel

Back