Nieuwe Serpent ???

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door MobFigure, 9 sep 2003.

1. Anonymous

Anonymous Guest

Dus het was B**L shit?

2. MobFigure

MobFigure Guest

dat zeg ik niet, het is wel waar dat heeft serpent zelf gezegd maar het had dus nog geheim moet blijven denk ik.

3. Anonymous

Anonymous Guest

ooh , maar toch hoe kan die winkel dat dan al weten? Dat mag gewoon niet gezegd worden..Dan is die WINKEL helemaal fout bezig ;)

4. Het is niet zo moeilijk, Serpent komt ieder jaar met een nieuwe auto uit.
    Dit jaar is de 200mm aan de beurt en volgend jaar zal er wel een ander auto aangepakt worden.

Er is altijd wel iets te verbeteren zoals de achter draagarmen van de 950, deze zijn absoluut niet hetzelfde als van de vector en V-tec.

En waarom zouden winkels dat niet mogen aankondigen ze hebben geen geheimhouding plicht.

:D

5. Anonymous

Anonymous Guest

Oh dat wist ik niet :(, sorry hoor

6. MobFigure

MobFigure Guest

dan was vorig jaar de 200mm ook al aan de beurt want de 705 kwam uit.

7. voor de kenners is de 705 een opgewaarderde impuls en de impuls een verbouwde impact. Hopenlijk is dit voorlopig mijn laatste reactie op deze zinloze discussie. 8O

8. Anonymous

Anonymous Guest

@ Lars Peter
    Daar heb je niet helemaal gelijk in..Het zijn wel degelijk auto's die op elkaar lijken, maar toch van andere opzet :), Meestal kan je wel raden als er dat jaar een 190/200/230 MM uitkomt..Maar eigenlijk ook weer niet :S De Modelbouw is zeer onvoorspelbaar

Deel Deze Pagina