Nine Eagles Bravo III

Discussie in 'FP/coaxiaal' gestart door jimmy_zeropm, 20 sep 2010.

1. MrJohien

MrJohien

Lid geworden:
    23 mrt 2011
    En de Bravo is officieel overleden :nosmile: De servo doet niks meer, en met het (voorzichtig) verwijderen van de canopy waren er 2 van de draadjes van de accu aansluiting losgeraakt. Mijn ervaring dus dus slecht, maar ik denk nog steeds dat dit eerder een uitzondering is.

Zeker wat goeds te melden:
    Wat beter is aan de BravoIII dan de Solo is de flybar. Deze is niet kapot te krijgen bij de Bravo III. Zit ook goed vast met een metalen pin en is van flexibel kunststof. De skids zijn ook oersterk evenals de canopy en de blades. Eigenlijk is de hele buitenkant oersterk ;-)

2. Indoorvlieger

Indoorvlieger Forum veteraan

Lid geworden:
    3 mei 2010
    Klopt, de Bravo III gebruikt de flybar van de Solo Pro, die erg duurzaam is.

3. bij

bij Guest

Hoi hier in veenendaal zijn twee zaken die de nine eagle voeren. Tevens verkopen ze ook de onderdelen. De zaak aan de zandstraat biedt goede service incl vliegles.

4. Skiep

Skiep

Lid geworden:
    15 sep 2010
    Ben sinds vandaag trotse bezitter van deze beginnersheli, perfect voor mij dus, aangezien het echt de eerste keer is dat ik met een RC heli vlieg. Eigenlijk binnengestapt om een solo pro op te pikken, maar op aanraden van de eigenaar dan toch maar deze genomen.

Vliegen valt mee, al gaat het soms helemaal de verkeerde richting op. Landen lukt maar er hebben al heel wat missers tussen gezeten. Gelukkig zonder brokken :D

De looks zijn beter dan eerst verwacht, met de LED's en wit-blauwe kleur lijkt het een mini politie helicopter :D

Al bij al supertevreden met mijn aanwinst, heb er geen spijt van :D

Deel Deze Pagina