NK F3K Odoorn 17 april 2011

Leuk! nog een fries van de partij! Die taken heb je zomaar door, het is wel even wennen maar erg leuk! Mocht je buurman niet kunnen dan zijn er vast ook ander vliegers die je kunnen helpen. Tot dan.

Het lijkt een beetje on-Odoornig weer te worden. Mooi e dag om te vliegen. Dat zal even wennen zijn ;)

Het eerste jaar dat Odoorn gehouden werd was het prachtig weer. Menigeen is toen verbrand weggekomen.
Odoorn, altijd weer een verrassing....

Heren, zoals jullie waarschijnlijk al verwacht hadden:

Odoorn 2011 gaat door!

vanaf 9 uur mogelijk tot invliegen. Koffie staat klaar. 10 uur briefing met aansluitend een groepsfoto. Rond kwart over 10 starten we taak 1. Deze keer met de mini's als eerste

graag tot morgen!

Robert

Weer lijkt prima. Nu nog windstil. In de loop van de dag zal deze toenemen volgens de internet bronnen tot windkracht 2 a 3. Ik hoop jullie allemaal straks te zien op het veld.

Ik kom er net weg en het was super mooi om te zien en erg spannend als je zelf een keer de tijden moet noteren/bijhouden.
En ze gingen hooggggggg,verdorie en dat zonder motor/sleeplijn/sleepkist.

Groeten Wiebe

Wat een dag. Een beetje een herhaling van de eerste editie van Odoorn in 2007. Warm, thermisch en weinig wind. Gemakkelijk vliegen dus ? Mwahhhh niet altijd... het zat soms flink tegen.

Fantastisch dat Its met een gekraakte kist van Loet de sterren van de hemel vloog en uiteindelijk als 5e eindigde. KLASSE!!

Robert had als jongste organisator ooit alles prima voor elkaar.
Goed gedaan jochie!!!!

OLC, weer bedankt voor de gastvrijheid

Aldert en Arie, ik hoop dat jullie het naar je zin gehad hebben en we zien jullie graag ook op 1 van de volgende wedstrijden.

Uitslag, foto's en uitgebreid verslag volgen nog.

DLG, zoveel meer dan alleen maar vliegen.....

Jeemig, wat een slogan Theo!

Maar het was inderdaad een geweldige dag. Als je een dag uit zou moeten kiezen zou je hiervoor tekenen, wat een weer! Veel mooie bellen,maar soms ook moeilijk.
Leuk om ook wat nieuwe gezichten te zien, hopelijk zien we ze vaker.

Waar was bart??

Geweldige dag gehad, wel heel erg jammer dat ik mijn punten uitgerekend tegen een bejaarde uit Bemmel en een kleuter uit Duitsland moest verliezen.:D

De toppers had ik soms wel te grazen..........:yes:

Robert14, erg goed gedaan, natuurlijk met behulp van de stapel mensen die meehielpen.

Loet

even een snelle uitslag:

F3K:
1 Alex
2 Peter
3 Loet

Mini:
1 Jorn
2 Frans H
3 Jaap B

uitgebreid verslag volgt nog.

Robert en de helping crew,
hartelijk dank voor de goede organisatie van de wedstrijd, Het was een prachtige dag in alle opzichten. Alex nog bedankt voor het naar binnen praten van de Tantalus T8 competizione, het was een heel spannend moment waar we denk ik allen van genoten hebben, toch loet?

wel heel erg jammer dat ik mijn punten uitgerekend tegen een bejaarde uit Bemmel en een kleuter uit Duitsland moest verliezen.:D
Loet[/QUOTE]

Waar buizerds al niet goed voor zijn, kun je nog een leuke kist na wat plak en lijmwerk aan overhouden.
"Bussard danke vielmals" ('t was eenen Duitsche vogel)

Ik denk dat ik mijn haar maar ga verven en schuin knip. ben ik dan gemiddel de leeftijd van loet? :D

Alex nog bedankt voor het naar binnen praten van de Tantalus T8 competizione, het was een heel spannend moment waar we denk ik allen van genoten hebben, toch loet?

Dit zijn van die memorabele momenten waar we nog jaren mee vooruit kunnen als we met ons clubje staan te vliegen in Bemmel.:yes:

No hard feelings, ik was toch uitgekeken op het model dat de naam "Cirkeline" draagt. Ik vond haar namelijk slecht terugvliegen en/of ze luisterde slecht naar het baasje.
Dom wicht................

cirkeline-malebog.gif

Laatst bewerkt:
Back