Ah ok Han, ik zal je in het lijstje bij C zetten, om een indruk van het totaal aantal deelnemers te geven; F3P-A Bert van der Vecht Derk van der Vecht Jeroen v Gog F3P-B Robin Janssen Erik Hooijschuur Koen Splinter Rick van der Sloot Winfried de Vries F3P-C Peter van de Riet Alexander Blokland Niek Wierda Frans Osenga Han Veldhuis Raymon Fraters F3P-AM Bert van der Vecht Derk van der Vecht Alexander Blokland Jeroen v Gog (later misschien) Raymon Fraters 14 deelnemers totaal, maar achter de schermen zijn er nog meer mensen bezig met f3p weet ik, ook een aantal nieuwkomers, maar die zullen dat nog wel kenbaar maken denk ik... Grt.
Nou de serieuze wil om mee te doen is aanwezig, echter er zijn nog wat praktische zaken op te lossen... bijvoorbeeld binnen oefenen. De bouw van een indoor model is inmiddels gestart... streven is eind oktober af. Ik hoop dat het ook mogelijk is om per wedstrijd mee te doen zoals bij de buitenwedstrijden want de hele competitie meedoen ga ik niet redden. Een nog haalbaar doel voor mij is denk ik om de laatste (twee) keer erbij te zijn. Als dat lukt ben ik tevreden. Meer is beter :wink: maar niet realistisch vrees ik.
@ alexx,, stond al in een ander draatje,, ik blijf het dubbel vertellen owja,, ditjaar wil ik je wel verslaan(A)
Ik had misschien wel een zaal kunnen regelen in deze contreien, maar ach laat maar het is toch niet gewenst.........
Nando te Riele, F3P-C Am zit ik naar te kijken maar heb nog maar 45sec muziek en nog niks om erop te vliegen.
Hoi Nando, leuk dat je er ook weer bij bent.... Alex... aangezien jij toch mijn lijstje ook aan het bijwerken bent..... zet jij 'm er ff bij 8)
:rolling: F3P-A Bert van der Vecht Derk van der Vecht Jeroen v Gog F3P-B Robin Janssen Erik Hooijschuur Koen Splinter Rick van der Sloot Winfried de Vries F3P-C Peter van de Riet Alexander Blokland Niek Wierda Frans Osenga Han Veldhuis Raymon Fraters Bram Dees Marcel v Raak Nando te Riele F3P-AM Bert van der Vecht Derk van der Vecht Alexander Blokland Jeroen v Gog (later misschien) Raymon Fraters Marcel v Raak (Nando te Riele) Grt.
Nou vooruit, zetten we jou er ook bij F3P-A Bert van der Vecht Derk van der Vecht Jeroen v Gog F3P-B Robin Janssen Erik Hooijschuur Koen Splinter Rick van der Sloot Winfried de Vries Job Verkerke F3P-C Peter van de Riet Alexander Blokland Niek Wierda Frans Osenga Han Veldhuis Raymon Fraters Bram Dees Marcel v Raak Nando te Riele F3P-AM Bert van der Vecht Derk van der Vecht Alexander Blokland Jeroen v Gog (later misschien) Raymon Fraters Marcel v Raak (Nando te Riele) Dat wordt weer aanpoten als we 3 rondes willen vliegen allemaal.... Grt.
F3P-A Bert van der Vecht Derk van der Vecht Jeroen v Gog F3P-B Robin Janssen Erik Hooijschuur Koen Splinter Rick van der Sloot Winfried de Vries Job Verkerke F3P-C Peter van de Riet Alexander Blokland Niek Wierda Frans Osenga Han Veldhuis Raymon Fraters Bram Dees Marcel v Raak Nando te Riele Ruud van den Barselaar F3P-AM Bert van der Vecht Derk van der Vecht Alexander Blokland Jeroen v Gog (later misschien) Raymon Fraters Marcel v Raak (Nando te Riele) Grt.
Eej Gert, alle wedstrijden? Grt. F3P-A Bert van der Vecht Derk van der Vecht Jeroen v Gog F3P-B Robin Janssen Erik Hooijschuur Koen Splinter Rick van der Sloot Winfried de Vries Job Verkerke Gert Jacobs F3P-C Peter van de Riet Alexander Blokland Niek Wierda Frans Osenga Han Veldhuis Raymon Fraters Bram Dees Marcel v Raak Nando te Riele Ruud van den Barselaar F3P-AM Bert van der Vecht Derk van der Vecht Alexander Blokland Jeroen v Gog (later misschien) Raymon Fraters Marcel v Raak (Nando te Riele) Gert Jacobs
We zullen zien hé.Ik denk het wel maar Markelo laat ik mss wel vallen omdat te ver is voor mij.De rest van de wedstrijden is telkens ongeveer een uur rijden of zelfs minder. Gert
Weinig kunnen trainen, zit in afstudeerjaar, wacht al sinds de zomervakantie op mijn nieuwe zender JRX9303 2.4. Dus daarom B. Misschien later in het seizoen overstap naar A! AM wordt aan gewerkt! Dit ook misschien later. Heb je weer wat te doen Alexxxzzz
Een beetje maar wel leuk om te melden is dat ik de PO-1 van de klu samen met 7 anderen van de 20 deelnemers heb gehaald! Nu het bekende ''blauwe'' boekje leren, en dan 3 dagen de simulator in. Grt.