pff gelukkig :wink: het word hier steeds drukker vooral in de c klasse anders maak ik nooit geen kans 8)
We hebben ook nog een 4e klasse, de Aeromusical, maar doorwerken gaat het absoluut worden :? :roll: Grt.
hmm, ik zie dat er nog een bij is gekomen op 71. Ik ga dus toch op 2.4g vliegen. mijn nieuwe model is ook klaar zaterdag is kijken wat hij doet. tot over 2 weken
De naam Cetecia komt me bekent voor :wink: een model geinspireerd door een ice thea pak Ben benieuwt hoe hij zal vliegen kan niet wachten tot zaterdag mischien hebben we dan tog wat moois neer gezet met zijn 3en 8) Gister had je tog al een ruwe schatting van wat ie zou wegen ? wat weegt ie nu precies dan ? (ps: foto van recht ban de zijkant was mooier geweest ) Grt. Jw
Waar stond er dat er een max van 30 deelnemers zou zijn???? En een datum was ook niet weergegeven! Maar goed veel plezier dus! Martijn
@Winfried . In Rotterdam vlieg ik m'n AM nog niet,kmoet eerst nog een goed kistje ervoor afbouwen en de "choreografie" nog wat aanpassen Groeten, Marcel
precies, oefenen en gewoon meedoen in de B. Strijden om een plekkie is juist leuk, of het nou de eerste of de laatste is. Dus Raymon, jij moet ook gewoon meedoen in de B
hmm Volgende week eerst maar eerst door komen, vlieg met het model van Frans. mischien toch nog maar eens een poging gaan doen Grt.
Inderdaad, dit wordt zijn 3e seizoen C, voor mij pas het 2e :lol: (en ik heb weer bijzonder weinig kunnen trainen) Grt.
Dus allebei gewoon B gaan vliegen. Kun je elkaar weer op de hielen zitten.... Wellicht een overbodige tip, misschien wat minder tijd op dit Forum verdoen en wat meer tijd in de zaal spenderen. Van dat slap digitaal ouwehoeren :wink: ga je namelijk niet beter vliegen :!:
Ik zou het best willen, er is alleen geen zaal in de buurt waar ik serieus kan trainen..... We zien wel wat het wordt, als ik heel hard op m'n bek ga in R'dam dan moet er dus wel serieus getraind worden, maar dan heb ik deze keer in ieder geval niet ver hoeven rijden :lol: Grt.
Da's natuurlijk wel heel raar, overal lukt het om gymzalen af te huren behalve in R'dam??? De aanhouder wint zegt men dan he :wink: , gewoon doorzoeken tot je wat gevonden hebt. En je moet onze sport natuurlijk wel op de juiste manier verkopen! Ideale tijden worden het natuurlijk nooit, maar daar hebben we allemaal mee te kampen.