Ik kan zoveel zalen huren als ik wil, het kost alleen wel bij de goedkoopste 55 euro per uur...... Grt.
Ik zei ook dat je het goed moet verkopen. Uitleggen dat je de douches en kleedkamers niet gebruikt etc etc. Dat de horeca er ook wat aan heeft enz.
Hoi Winfried, Ben benieuwd naar de definitieve lijst deelnemers onderverdeeld in de diverse klasses... Job gaat bijvoorbeeld meedoen in A (en op de torqueroll na ziet het er al behoorlijk uit, chapeau!) en staat nu in overzicht nog in B. Doet Robbin mee in A of B? Doet Martijn mee en zo ja in A of B? Alexzzz en Raymond in B? Anyway, tot zaterdag, leuk! Mvg, Koen
Wat is dat toch met die torque-roll, zo moeilijk is ie niet :roll: :lol: Maar ik ben inderdaad ook benieuwd naar het geactualiseerde lijstje Grt.
Phoe phoe, wat een grootspraak weer zeg, begint nu wel echt vervelend te worden alexander! Ik zou zeggen geef een mooie demonstratie a.s. zaterdag maar dan wel zoals ie ook in het A programma gevlogen moet worden. Kijken of je het dan nog steeds zo makelijk vind!
Jeroen v Gog; als je een probleem met me hebt, probeer dan de PB knop eens, die werkt echt :wink: Weet je wat pas ECHT vervelend begint te worden? Dat achter ieder geintje of opmerking van mij, jij direct het slechtste leest erin, DAT is pas vervelend :wink: :? In mijn AM zitten genoeg torquerollen, dus geniet ervan zaterdag :wink: :lol: (en los daarvan, op een forum worden smilies gebruikt om bepaalde uitspraken af te zwakken, is nieuw voor je denk ik? lees mijn posts nog maar eens na :wink: ) Ik heb WVR geattendeerd op de vraag naar de nieuwste deelnemerslijst, even wachten dus Grt.
@Alex, je hoeft me niet te wijzen op wat er op het forum gepost wordt. Ik lees het forum ook, alleen reageer ik niet op elke post die gedaan wordt. Daarnaast daag ik je uit om zaterdag een torque rol te vliegen op de manier zoals die bij het A-programma gevlogen dient te worden. Als je een 6-je of meer scoort is er verder niets gezegd.... Groet WInfried
Indeling voor Rotterdam (LET OP DIT IS NOG NIET DE STARTVOLGORDE) voor het geval er weer mensen gaan vragen waarom er dan nog geen startvolgorde is: zoals altijd zullen er nog mutaties optreden!! Code: ---------------------------------------------------------------- Start list ---------------------------------------------------------------- Contest : Rotterdam F3P-A Date: 17-11-2007 Schedule : F3P-A ---------------------------------------------------------------- StrtNr Name Chan Country FAI-license ---------------------------------------------------------------- 1 Vecht, van der;Bert 2.4G Netherland 56865 2 Vecht, van der;Derk 2.4G Netherland 665530 3 Gog, van;Jeroen 66 Netherland 707232 9 Verkerke;Job 2.4G Netherland 664264 23 Bodenroder;Kai 80 Germany DAeC 26 Pets;Sam 79 Belgium F5823 ---------------------------------------------------------------- Contest : Rotterdam F3P-B Date: 17-11-2007 Schedule : F3P-B ---------------------------------------------------------------- StrtNr Name Chan Country FAI-license ---------------------------------------------------------------- 4 Janssen;Robin 75 3 Netherland 707601 5 Hooijschuur;Erik 64 Netherland 708698 6 Splinter;Koen 70 Netherland 708666 7 Doesburg van;Martijn 69/7 Netherland 650930 8 Sloot, van der;Rick 69 Netherland 616482 10 Vries, de;Winfried 2.4G Netherland 658210 11 Grob;Robbin 68 Netherland 709236 22 Jacobs;Gert 35.2 Belgium 25 Plichta;Marek 69 Czech Repu SMCR ---------------------------------------------------------------- Contest : Rotterdam F3P-C Date: 17-11-2007 Schedule : F3P-C ---------------------------------------------------------------- StrtNr Name Chan Country FAI-license ---------------------------------------------------------------- 12 Riet, van de;Peter 87 ( Netherland Junior 13 Blokland;Alexander 73 Netherland 643388 14 Wierda;Niek 65 Netherland 15 Osenga;Frans Netherland 16 Veldhuis;Han 67 Netherland 708644 17 Fraters;Raymon 71 Netherland 707934 18 Dees;Bram 35sy Netherland 708068 19 Raak, van;Marcel 73 Netherland 702718 20 Riele, te;Nando 68 Netherland 707600 21 Rijkhoff;Niels 62 Netherland 710457 24 Plichta;Vladislav 72 Czech Repu SMCR 27 Buchinhoren;Rene 66 Netherland nee 28 Barselaar, van den;Ruud 71 Netherland nee 29 Scheer;Peter-Jan 77 Netherland nee 30 Ward;Simon 62 Netherland nee ---------------------------------------------------------------- Contest : Rotterdam F3P-AM Date: 17-11-2007 Schedule : F3P-AM ---------------------------------------------------------------- StrtNr Name Chan Country FAI-license ---------------------------------------------------------------- 1 Vecht, van der;Bert 2.4G Netherland 56865 2 Vecht, van der;Derk 2.4G Netherland 665530 13 Blokland;Alexander 73 Netherland 643388 22 Jacobs;Gert 35.2 Belgium 25 Plichta;Marek 69 Czech Repu SMCR 26 Pets;Sam 79 Belgium F5823
Winfried, Dank voor je snelle reactie, wordt spannend in de B dit jaar , zeker nu de nummers 1 en 3 ook dit jaar weer in B meedoen! Mvg, Koen
En in de C is het ook nog nooit zo vol geweest, maar dat is alleen maar leuk (komt het niveau ten goede) Grt.
Wat is dit, een ver-pis-wedstrijd? De scores zullen wel aantonen wie er werkelijk een meester is. (Ik verwacht nog niet veel van mezelf bij de eerste wedstrijd vrees ik... ;-))