Ander vraagje, heeft iemand nog foto's gemaakt (groepsfoto)? Ik zag alleen de foto vanuit de Parrot Drone.
Dat vind ik nou een goeie vraag. Zou ook wel een foto willen hebben. Wel met een beetje kwaliteit en niet een internet versie. Misschien een idee om deze op F3P.nl te plaatsen. Gr. Jasper
Kweet niet, ik had er totaal geen last van. Als ik bezig ben met vliegen let ik op mijn vlieger, luister zelfs ernaar en hoor nog wat zeggen van de Sleur Whisperer achter me. Wat ze in de zaal zeggen ontgaat mij volledig... :?
Mijn ervaring is ook dat ik me er goed voor af kan sluiten. Ik erger me er meer aan als ik niet aan het vliegen ben. Ik begrijp de opmerking van Jan zeer goed. Als ik namelijk zelf NIET aan het vliegen ben, denk ik ook wel eens kan het niet wat zachter, er staat daar iemand die probeert zich te concentreren op zijn vlucht. Zoals gezegd heb ik er dus tijdens mijn vluchten weinig last van. Op 1 of andere manier sluit je je toch af voor het overige geluid, ik hoor alleen mijn kist en af en toe een cijfertje van de jury.
Als iemand de groepsfoto en de foto's van de winnaars naar mij zou willen mailen,dan kan ik die ook op F3p.nl zetten. Bedankt
Zelf vind ik dat het ook gewoon stil moet zijn in de hal, iedereen moet zich gewoon kunnen concentreren. Ikzelf heb er gelukkig weinig last van, op één of andere manier let ik daar niet op als ik zelf vlieg. Iik denk ook dat het onwetendheid is van de mensen die toevallig even langskomen, zij realiseren zich niet dat het een serieuze sport is waarbij concentratie een grote factor speelt. Er was zelfs een moment dat de mevrouw van de hal ook luidruchtig stond te praten terwijl de B gevlogen werd. Misschien kunnen wij in het vervolg een affiche ophangen waarop staat dat stilte gewenst is?