Off/On-Road rijders omgeving Ede-Veenendaal-Arnhem

Discussie in 'Meeting's' gestart door Teunis, 14 jul 2011.

1. ArjanN

ArjanN

Lid geworden:
    19 jun 2011
    kom anders bij ons de boel op de kop zetten in tiel

2. Gojira

Gojira

Lid geworden:
    4 mei 2011
    @Daruler

Moeten we dan onze zwemspullen meenemen?

Wat eer rotweer de laatste tijd, offroad heeft tegenwoordig denk een andere betekenis offroad is of in de lucht of in het water.

3. Hackroader

Hackroader

Lid geworden:
    12 sep 2009
    @Daruler , wat is er in tiel ?
    tiel is hier 10 minuten vandaan met de auto als je geluk hebt met de pond.

4. Teunis

Teunis

Lid geworden:
    7 jul 2011
    Als jullie de Ginkelse Heide willen bekijken, Google maps want fotos heb ik niet echt.

5. Hugo NL

Hugo NL

Lid geworden:
    14 nov 2011
    De ginkelse heide, net achter de schaapskooi is een heel mooi stuk om te rijden.

Verderop heb je op de ginkelse heide ook nog een uitdaging meer geschikt voor de Bigscale, De oude tankbaan. dit werdt door de militairen gebruikt als oefen speelplaats tank rijden.

6. ArjanN

ArjanN

Lid geworden:
    19 jun 2011
    fotos

7. Erik_

Erik_

Lid geworden:
    10 jan 2012
    Hallo mensen rijden jullie nog steeds rond Veenendaal? Mijn fighter buggy is redelijk opgeknapt en ik zou wel een keer mee willen doen!

Greets Erik

8. mathijs rc gek

mathijs rc gek

Lid geworden:
    5 mrt 2011
    Waar is het nou in ede of wat want dan kan ik een keerje komen als ik in nijkerk kom ;)

9. Erik_

Erik_

Lid geworden:
    10 jan 2012
    Ik zou niet weten waar, weet geen eens of er nog wel gereden wordt rond Veenendaal.
    Zelf kom ik uit de klomp aan Veenendaal vast. Hier in de buurt is genoeg plek om te rijden! Ben pas nog wezen rijden in het bos bij Amerongen, mijn ouders wonen daar en mijn broertje heeft ook een rc auto. Baantje in het bos gemaakt en gaan maar!

Hier zijn ze ook met de snelweg bezig dus ook mooi terrein om te rijden, mooi zand en je kan zo een baantje maken of in het wilde weg rijden :)

Ook zit hier een wielerbaan waar ik wel eens ga rijden. Heb je een mooie gladde weg met van die schuine bochten erin maar ook een veldrij baantje en dat werkt ook!

10. mathijs rc gek

mathijs rc gek

Lid geworden:
    5 mrt 2011
    Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op m'n vraag ;)

11. Gojira

Gojira

Lid geworden:
    4 mei 2011
    Nou, het was opeens een beetje stil, lijkt wel of niemand wat wou ondernemen..
    Moet wel zeggen dat ik zelf ook niet echt meer gereden heb, met het natte weer vind ik er niet zoveel aan, het is toch altijd gezelliger met lekker weer.
    Maar ik wil best wel komen rijden als er wat meer gaan en op een beetje ruime plek afspreken.

Bij de plation in ede was heel veel ruimte, weet niet of dat inmiddels volgebouwd/afgezet is.

12. Erik_

Erik_

Lid geworden:
    10 jan 2012
    Ik ga morgen rijden met me broertje, tussen de klomp en ede in ergens. Nog geen idee waar precies. Nat weer maakt voor mij niet uit ;). Te nat is ook weer niet leuk!

13. Erik_

Erik_

Lid geworden:
    10 jan 2012
    Half 2 gaan we rijden dus wie zin heeft, vertrekpunt station de klomp!!

14. Teunis

Teunis

Lid geworden:
    7 jul 2011
    Als het weer het toelaat, kunnen we best een keertje afspreken om eens te gaan crossen.
    Laat maar even weten wanneer het voor allemaal het beste uitkomt, dan gaan we crossen op de Ginkelse Heide.
    Fotos van het terrein volgen nog, die ga ik maken en in mijn foto album zetten.

HET WORD WEL WEER EENS TIJD!!

15. Teunis

Teunis

Lid geworden:
    7 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  16. Gojira

Gojira

Lid geworden:
    4 mei 2011
    Moet eerst mijn auto weer aan het rijden krijgen, me bougies willen niet echt mee werken. Natuurlijk niet eerst de auto testen na een poosje stil gestaan te hebben. Maar eerst een leuke locatie zoeken en dan .....wil ie niet:)
    Als ik het weer gefixt heb dan schrijf ik me wel in voor iets :)

17. mathijs rc gek

mathijs rc gek

Lid geworden:
    5 mrt 2011
    Ik wil komen als er laad mogelijkheden zijn dan wil ik zeker komen

18. Dirk Jan

Dirk Jan Forum veteraan

Lid geworden:
    2 apr 2003
    Ik zie dit topic nu pas. Ik woon ook in Veenendaal en ik rijd meestal in het nieuwe Veenendaal Oost. Samen met een maat wil ik ook wel eens langskomen! We rijden met een brushless Revo en binnenkort een brushless 1/8 buggy.

Varen doe ik ook met mijn Sea Jet Evo of rigger, bij Lukkien in Ede of ook weer in Veenendaal Oost.

Het lijkt me leuk om met een groepje eens te rijden in de buurt. Helaas liggen er nu overal plassen.. Laten we het mooiere weer even afwachten.

19. Gojira

Gojira

Lid geworden:
    4 mei 2011
    Bij mooi weer doe ik ook weer mee, mijn killswitch was een beetje vies waardoor mijn bougie niet wou vonken :)

20. ronin1

ronin1

Lid geworden:
    21 feb 2011
    Eventueel ook wel weer eens rijden, ede/veenendaal is wel te doen vanuit leusden...

Deel Deze Pagina