off road circuit LIMBURG

Discussie in 'Meeting's' gestart door safffier, 8 mrt 2013.

1. roger01

roger01

Lid geworden:
    15 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  2. Atomic

Atomic Guest

Ben vrijdagavond ook een uurtje op de baan geweest. Ben het met Junkyxl eens, samen geld bij elkaar leggen is een goede optie. Nu nog een betrouwbare penningmeester :)
    Zondag ben ik er helaas niet bij...

3. Junkyxl

Junkyxl

Lid geworden:
    14 jul 2013
    Helaas ben ik er morgen ook niet bij. Maar ja, soms moet je keuzes en prioriteiten stellen.
    @roger01, ik begrijp de voormalige functionaliteit. Maar er zal ook veel met Electro modellen gereden gaan worden op de baan. Daarom denk Ik dat er iets universelers gemaakt moet worden waar iedereen wat aan heeft. Maar gooi het morgen in de groep. Ik ben heel benieuwd wat er uit gaat komen.

4

Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  4. Greggy666

Greggy666

Lid geworden:
    10 mrt 2011
    Ben benieuwd wat er gister uit is gekomen over een sleuteltafel. Het lijkt mij tig een lastige gezien het vandalisme...opslagkeet afgefikt, eerdere tafels gejat...zou al denken aan inklapbare/mobiele tafels of zo...

5. roger01

roger01

Lid geworden:
    15 aug 2009
    Dat is de conclusie waar wij ook tot gekomen zijn.
    Wil je zelf iets maken dat je kunt laten staan dan moet het al zo hufterproof zijn dat het al van beton moet worden.

Roger

6. safffier

safffier

Lid geworden:
    11 feb 2013
    Vind dat idee van hufterproof nog niet zo slecht als er miss toevallig iemand ís die handig ís in houten constructies in elkaar te timmeren ís zou je deze ter plaatse gewoon kunnen vol storten met hufterproof spul...:)
    Tevens was 't een toffe eerste meeting afgelopen zondag heeft me weer wat meer gemotiveerd!! TOP!

7. Husq

Husq

Lid geworden:
    23 jun 2013
    Hallo,

Indien ieder zijn eigen tafel of workmate meeneemt is het probleem opgelost,zo gebeurt het ook op een trainings/wedstrijd-dag wanneer er geen tafels zijn.

Bij deze kan ik jullie zeggen dat er geen permanente stellingen of tafels van beton mogen worden geplaatst,alles moet snel verwijderbaar zijn,zo wil de gemeente het hebben.

Groet

8. Junkyxl

Junkyxl

Lid geworden:
    14 jul 2013
    Dan lijkt me een klaptafel of campingtafel de betere optie.

4

9. roger01

roger01

Lid geworden:
    15 aug 2009
    Ja gewoon een klein klaptafeltje is genoeg.
    Had die van mij zondag bij me en er door genoeg mensen gebruik van gemaakt.
    Roger

10. Junkyxl

Junkyxl

Lid geworden:
    14 jul 2013
    Volgende keer als ik kom zal ik ook een klaptafel meenemen. Ik heb deze ook nog staan.

4

11. Arpione

Arpione

Lid geworden:
    11 sep 2013
    Wie ben jij nou weer? Kan je al die mooie regels die je opnoemt ook eens laten zien? Ik hoor je van alles roepen, maar ik zie geen bewijs.
    Het lijkt een beetje op een dominee die steeds zegt "God wil het zo" en vervolgens mensen laat doen wat hij wil. Ik geloof er in ieder geval niet veel van!

12. safffier

safffier

Lid geworden:
    11 feb 2013
    nou dan....ik ben gistermiddag nog even op de baan geweest had toevallig nog een paar gips blokken staan in mijn huis dat te huur staat en weg moesten. Heb met deze een klein tafeltje gemaakt ter plaatsen ( alla chefkok zijnde ;)! Voor de kleinere mensen die komen rijden en geen tafel kunnen vervoeren. Tevens heb ik ook een oude behangtafel beetje opgeknapt en zwart gespoten, deze staat ter beschikking voor iedereen die hem nodig heeft. Hij staat net bij 't andere tafeltje. zodoende is al dat gesleep niet nodig...moeten al genoeg mee slepen telkens!!!
    Dus bij deze heb ik het even gemeld , als dit niet mag van ?? "god of wie dan ook , dan haal ik deze wel weer op.

En dan zet ik ze 15 meter verder op :)

Tevens wilde ik ook wel (nogmaals )de tankbaan een opknap beurt geven met de nodige modernisatie die van toepassing kunnen zijn. Heeft iemand nog een idee hoe hij gemoderniseerd zou kunnen /moeten worden en tot hoevere daarin te gaan??

gr jeroen

13. sanshoku

sanshoku

Lid geworden:
    17 sep 2013
    6 oktober

Hallo allemaal,
    Het was weer eens super gezellig en wil jullie dan ook weer bedanken voor de grote opkomst het was alleen jammer dat onze super fotograaf er niet bij kon zijn erg jammer hoop volgende week dat het weer zo gezellig word. Same time same place
    gr roger e revo

ps. stuur jullie straks allemaal die in mijn lijst staan een mail willen jullie even laten weten of de mail is aangekomen. Alvast bedankt

groetjes roger e-revo

14. Husq

Husq

Lid geworden:
    23 jun 2013
    Wie ik ben,ik ben degene die daar de rekeningen betaald,en ben ook degene die jullie kan laten verwijderen door de politie,aangezien jullie geen lid zijn.

Dus zeg het maar???

M.vr.gr.

15. roger01

roger01

Lid geworden:
    15 aug 2009
    Man jij vertelt ook maar wat vorige keer zei je nog dat je in augustus alles zou opzeggen.
    Je hebt vorige week zelf gezien wat wij met een paar man van de baan gemaakt hebben en hoeveel menssen er aanwezig waren.
    We hebben je ook al een aantal keer aangeboden om over het hele financiële gebeuren tepraten maar alleen als er openkaart wordt gespeeld hier ben jij nooit op ingegaan want je ging alles opzeggen.
    En nu wij de 1/8 baan in orde gemaakt hebben en er veel gebruik van gemaakt wordt begin jij tedreigen met de politie .
    Ik kan me heel goed voorstellen dat de oude club terzielle is gegaan met zo'n voorzitter .

Roger

16. Husq

Husq

Lid geworden:
    23 jun 2013
    Hallo Roger,
    De baan heb ik in 2008 al aangelegd,dit is dus niet sinds kort.
    Contributie wilden jullie niet betalen,dan hoef ik ook geen rekenschap naar julie af te dragen.
    Jullie houden de baan netjes bij,mijn complimenten hiervoor,maar er er kan geen wildgroei komen,zodat iedereen maar doet waar ie zin in heeft,zodat ik straks terverantwoording bij de gemeente wordt geroepen.

De keuze is aan jullie.
    M.vr.gr.

17. Greggy666

Greggy666

Lid geworden:
    10 mrt 2011
    Beste Husq,
    Dus als ik het goed begrijp is de vereniging en de pacht dus toch niet opgezegd?
    Na de laatste weken is toch wel vastgesteld dat er flink animo is voor de locatie. Zou toch eeuwig zonde zijn als dit weer teniet word gedaan door de frustraties en communicatie problemen tussen enkele personen. Ik zeg dit overigens zonder enige vorm van kritiek, maar puur uit zorg dat dit de verkeerdekant uitgaat zo..

Mvg
    Greggy666

18. Junkyxl

Junkyxl

Lid geworden:
    14 jul 2013
    Hier sluit ik me volledig bij aan.

4

19. roger01

roger01

Lid geworden:
    15 aug 2009
    Hoi Jean,

Ik heb in begin mei aangegeven geen contributie te willen betalen omdat er toen ook nog geen baan was wel dat ik bereid was om de baan weer in orde tebrengen en er voor tezorgen dat er meer menssen zouden komen rijden .
    Je hebt zelf kunnen zien dat ons doel wel geslaagd is de baan ligt er goed bij en er word veel gereden.
    Tot nu toe is alles gedaan door menssen zonder lidmaatschap dus ga nu niet weer beginnen over ons (niet leden).
    Dat er niet zomaar dingen gebouwd gaan worden ben ik helemaal voor .
    Als je er weer een goede en gezonde club van wil gaan maken zullen we toch echt een keer met ons allen bij elkaar moeten gaan zitten en er eens goed over praten.
    Je hebt nu een leuke club menssen op je baan maak er op een positieve manier gebruik van door met ze tepraten en niet alleen roepen jullie mogen niks want jullie zijn geen lid.
    Kijk maar wat je er mee doet ik ben er klaar mee heb er genoeg vrije tijd ingestoken.

Roger

20. Arpione

Arpione

Lid geworden:
    11 sep 2013
    Ik vind het een vreemd verhaal hoor.

Er was een vereniging die op sterven na dood was en een baan die er voor schandaal bijlag. Een groep mensen doet zijn stinkende best om weer wat van de baan te maken zonder daar meer voor terug te vragen dan de kans om ook op die baan te kunnen rijden en ineens is daar iemand die zich husq noemt en die gaat dan lopen bedelen en dreigen voor geld.

Al die tijd hoor je hem niet, je ziet hem niet en als alles klaar is en mensen het doel dat ze gesteld hadden, namelijk een baan in orde maken zodat er weer belangstelling komt dan is hij er met zijn magniet vingertje en bedreigingen om in een klap alles weer teniet te doen.

Beste husq: Wat wil je nou? een braakliggend terrein waar jij heer en meester over bent, of een leuke baan met enthousiaste mensen die er komen rijden en plezier met elkaar maken?

Het hele "jullie zijn geen lid" verhaal leidt alleen maar tot een hoop frustraties en is weinig constructief. Als je een vereniging wil handhaven dan zou het je als voorzitter netjes staan je constructief op te stellen en niet de houding aan te nemen van een kleutertje waar ze het favoriete speeltje van willen afpakken.

Ik wil best lid worden van een vereniging en mijn contributie betalen en werk aan de baan doen etc maar de voorzitter van die vereniging moet dan wel iemand zijn die zich professioneel kan opstellen in conflict situaties en die constructief oplossingen zoekt voor problemen zonder zich te beroepen op allerlei dreigementen.

Deel Deze Pagina