off road circuit LIMBURG

Discussie in 'Meeting's' gestart door safffier, 8 mrt 2013.

1. roger01

roger01

Lid geworden:
    15 aug 2009
    Like.

Roger

2. rubbol

rubbol

Lid geworden:
    8 okt 2013
    Ik ben sinds kort samen met de buurman ook regelmatig op de baan in Brunssum aanwezig.
    Het is ons inziens een beetje zonde, wat we hier nu lezen.
    Autoritaire opstelling gaat je deze club op dit moment nooit van de grond helpen komen.
    Er is veel animo er zijn er ook genoeg met geld.
    Ik kan zelfs wat sponsors voor de club regelen.
    Zodat er eventueel een zee containertje zou kunnen komen voor materiaal opslag zoals grasmaaier en dergelijke.

Maar als ik dit lees zoals het nu gaat hier onderling zie ik daar niet zoveel winst in voor wie dan ook.
    Als je contributie vraagt zal er eerst wat moeten zijn om contributie voor te vragen.
    Ik ben bereid wat geld te investeren met mijn bedrijven maar dan moet er wel op een normale manier met elkaar worden gecommuniceerd.

Ik zou ook een website kunnen bouwen en kunnen hosten voor de club aangezien ik toch een eigen server bezit.

Maar dan wel op een gezellige volwassen manier!

3. vonkentrekker

vonkentrekker

Lid geworden:
    7 feb 2009
    +1
    Sky Devils hebben al niet zo een goede naam achter gelaten in de limburgse RC wereld....
    Hopelijk blijft het tot de verleden tijd en kan er constructief iets moois opgezet worden waar alle RC liefhabbers zich in kunnen vinden ;)

4. rubbol

rubbol

Lid geworden:
    8 okt 2013
    Laat ik het voortouw hier eens neergooien en kijken wie er allemaal aan willen meetrekken zodat het wel een succes wordt.

- Vereniging ( van later belang)
    - Ruimte voor wat materiaal te kunnen stallen ter plaatse (ik dacht een half formaat zeecontainer
    met 2 discsloten ofzo)
    Iemand hier nog meer ideeen over ?

- Achterzijde 1/10 baan dat oranje gaas zou iets glads voor moeten komen zodat de wielen niet blijven hangen (iemand suggesties ?)

- Bestaande tafel is gammel kunnen we deze opknappen maar dan precies andersom zodat je veilig staat vooral ook voor de kids omdat er daar flink geland wordt na de sprongen.(misschien stalen frame)

- de grote springplek met twee bulten zou het geen leuk idee zijn om het middenstuk dicht te hebben zodat je een soort tafel hebt ivm veel schade op het moment als je net voor de tweede bult land :D
    Iemand nog leuke ideeen daarover ?

En dan waar mogen we grond weg scheppen of mag ik een vrachtwagen grond laten afkomen ??

Als we daar eens over beginnen in plaats van lidmaatschap en contributie !!!!!!!!!

5. rubbol

rubbol

Lid geworden:
    8 okt 2013
    @Husq Mocht het echt noodzakelijk zijn kan ik ook eens kijken wat ik met de gemeente kan overeenkomen als geïnteresseerde overwegende sponsor !

6. roger01

roger01

Lid geworden:
    15 aug 2009
    Jean heeft vanmorgen nog een post geplaatst op het sky devils forum waarin hij zegt waar het probleem ligt en dat is dat er niet zomaar dingen door jan en alleman gebouwd kunnen gaan worden aangezien hij verantwoordelijk gehouden wordt door de gemeente.
    Heb hem ook geantwoord dat dit zeker niet de bedoeling is.
    Mijn voorstel is dan ook om dit jaar alles telaten zoals het nu is en in 2014 bij elkaar tekomen om dan eens met zijn allen over de toekomst van de club tepraten.

Roger

7. rubbol

rubbol

Lid geworden:
    8 okt 2013
    Deze bedoel je ?

Hallo Roger,

Op mf wil ik jullie mededelen dat er geen zwerfgroei gemaakt moet worden,aangezien daar meer naar gekeken wordt dan hier.
    Zolang het zo blijft als het nu is, zal ik niemand laten verwijderen,maar als er troep en zwerfgroei komt zal ik moeten ingrijpen.

En inderdaad ik was van plan om op te zeggen,maar ik heb me daar altijd ingezet sinds 2004,en zou ik me door een paar vreemden die maar doen waar ze zin in hebben alles laten vervallen.
    ik dacht het niet.

En van persoonlijke aanvallen trek ik me toch niets meer aan,als het ze niet bevalt moeten ze weg gaan ,in 2009 had ik nog 59 leden maar aangezien de mensen het geld niet meer hebben zit de hobby in een dip.
    En ik zal heel eerlijk zijn,ik heb liever 5 of 6 mensen zoals jij die aanpakken en werk verzetten dan 50 of 60 die niets doen,en als ze iets doen alleen maar troep maken.

Groet Jean

8. rubbol

rubbol

Lid geworden:
    8 okt 2013
    Dit is een al een heel veelzeggend stukje !!
    IK HAD 59 LEDEN ??? JIJ OF DE CLUB SKYDEVILS !!
    Als voorzitter zou je namens je club moeten spreken en niet namens jezelf
    daar begint het hele probleem als correct me if i'm wrong

9. roger01

roger01

Lid geworden:
    15 aug 2009
    Ik wil niet zijn manier van communiceren goed praten maar ik kan me goed voorstellen als je zolang alleen voor alles opdraait je het wel als jouw club gaat zien.

Ik heb al een aantal keren voorgesteld om een gesprek aan tegaan maar ik ben geen officieel lid en daarom word ik alleen maar gedoogd.

Roger

10. jarno1997

jarno1997

Lid geworden:
    27 dec 2011
    ik vraag me heel erg af of de huidige eigenaar de club nu wil houden en we er met zn allen iets moois van gaan maken.
    hij heeft nu zelf gezien hoeveel belangstelling ervoor is.
    of dat de club word stopgezet of iemand anders hem moet overnemen.
    groetjes jarno

11. Indoorvlieger

Indoorvlieger Forum veteraan

Lid geworden:
    3 mei 2010

Ik denk dat dit een mooi aanknopingspunt is om verder het gesprek aan te gaan, zonder nu te veel op misschien niet altijd even gelukkig gekozen woorden de nadruk te leggen. Ik zie hierin dat de huidige eigenaar het prima vindt dat de baan op verantwoordelijke wijze wordt gebruikt, maar dat er goede afspraken moeten worden gemaakt, omdat hij als eigenaar tegenover de gemeente verantwoordelijk is en niet die verantwoordelijkheid kan doorschuiven aan gedoogde gebruikers van het terrein.

12. Arpione

Arpione

Lid geworden:
    11 sep 2013
    De gemeente is eigenaar van de grond. Husq is alleen maar voorzitter van een vereniging die geen leden meer telt en betaalt in die rol voor de pacht van de grond. De gemeente blijft eigenaar en verleent alleen gebruik recht aan de vereniging die de pacht betaalt.

Voor de duidelijkheid: de vereniging bestaat in de ogen van de gemeente alleen als aan een aantal eisen wordt voldaan en een van die eisen is een minimum aantal leden. Op dit moment zou de gemeente kunnen beslissen dat het gebruik als aangemerkt in de pacht overeenkomst niet in werkelijkheid plaatsvind omdat de gebruikers van het terrein geen leden zijn van de aangemerkte vereniging.

Husq kan nu wel stoer roepen dat hij niet-leden gaat laten verwijderen door de politie, maar hij gooit dan wel zijn eigen ramen in. De gemeente zal dan zien dat er eigenlijk geen leden meer zijn en dat het terrein niet volgens de bestemming van de pachtovereenkomst wordt gebruikt.

Het lijkt mij niet gezond dat één persoon een groep mensen in de wurggreep moet houden omdat hij zijn dag net niet heeft. Als er een vereniging is waar men lid van kan worden dan zou ik goed nadenken voor ik daar iemand voorzitter van maak die zijn wisselvallige beslissingen laat leiden door de hoek waaruit de wind komt..

13. roger01

roger01

Lid geworden:
    15 aug 2009
    Als het weer het toelaat ben ik zondag op de baan denk dat we daar beter kunnen praten dan dat iedereen hier zijn mening gaat geven want zo komen we geen stap verder.

Roger

14. sanshoku

sanshoku

Lid geworden:
    17 sep 2013
    re

ja roger daar ben ik het helemaal mee eens als het weer mee zit zal ik er zeker weer zijn
    gr roger e revo

15. safffier

safffier

Lid geworden:
    11 feb 2013
    Een halve zeecontainer ís een top idee. Altijd droog en geen rottend hout. Veilig en afsluitbaar.
    De 1/10 baan zouden we het Orange gaas kunnen vervangen met een schuin lopende heling waar je zo schuins overheen rijd. Hier ís idd wel grond voor nodig. De dubbele bult zou ook idd een soort tafel van gemaakt kunnen worden plus daarbij een goeie aanrijdvlak. Heb al aantal stukken gereden tegen de tweede bulte aan.

Laten we er wat van maken met z'n alle, er ís al zo weinig in limburg!!!!

16. roger01

roger01

Lid geworden:
    15 aug 2009
    - Vereniging ( van later belang)

Zolang je geen vereniging bent word je door de gemeente niet serieus genomen.

- Ruimte voor wat materiaal te kunnen stallen ter plaatse (ik dacht een half formaat zeecontainer
    met 2 discsloten ofzo)
    Iemand hier nog meer ideeen over ?

Er mag niks geplaats worden wat niet snel teverwijderen is.
    (volgens Jean)

- Achterzijde 1/10 baan dat oranje gaas zou iets glads voor moeten komen zodat de wielen niet blijven hangen (iemand suggesties ?)

Hier had Roger revo al een idee voor.

- Bestaande tafel is gammel kunnen we deze opknappen maar dan precies andersom zodat je veilig staat vooral ook voor de kids omdat er daar flink geland wordt na de sprongen.(misschien stalen frame)

Dit is ook eigenlijk niet bedoeld om aan tewerken

- de grote springplek met twee bulten zou het geen leuk idee zijn om het middenstuk dicht te hebben zodat je een soort tafel hebt ivm veel schade op het moment als je net voor de tweede bult land :grin:
    Iemand nog leuke ideeen daarover ?

De kuil voor de eerste bult opvullen zodat je beter aan komt rijden en je auto blijft zien en dan moet je die dubbele sprong goed kunnen maken.

En dan waar mogen we grond weg scheppen of mag ik een vrachtwagen grond laten afkomen ??

Geen idee( moet je aan Jean vragen)

Als we daar eens over beginnen in plaats van lidmaatschap en contributie !!!!!!!!!

Als wij geen contributie gaan betalen mogen we helemaal niks.

Roger
    [​IMG] [​IMG]

17. safffier

safffier

Lid geworden:
    11 feb 2013
    Zijn der morgen en of zondag meer mensen die gaan rijden! Ik ga toch nogmaals proberen alles heel te houden...

18. roger01

roger01

Lid geworden:
    15 aug 2009
    Als het weer het toelaat ben ik zondag daar.

Roger

19. Junkyxl

Junkyxl

Lid geworden:
    14 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  20. safffier

safffier

Lid geworden:
    11 feb 2013
    Strak plan die beurs ga ook eens kijken....wat dat allemaal ís. Zondag zou tamelijk goed weer zijn om alles te kunnen testen en te discussiëren;-)

Deel Deze Pagina