Iedereen zegt ga voor een deftige wagen en jij negeert dat? Dus je wil gewoon niet geholpen worden? Wat ga je doen als je iets kapot hebt aan een Reely en je amper wisselstukken kan vinden? Hou er ook rekening mee dat zo'n Reely veeel sneller stuk gaat dan een gewone wagen. Ik heb ook nog een protech buggy gehad en ik heb nu een Mugen. Auto is duurder en de spares. Maar als ik iets breekt heb ik het op 2 dagen in huis. Maar ik breek wel 7x zo weinig als vroeger en toch krijgt de auto hardere klappen. In dit geval: You get what you pay for Wat ik jouw aanraadt: Traxxas, HPI en mss Losi (vrij goedkoop stukken te krijgen, maar wel in de UK, dus hulp zul je niet moeten zoeken bij de locale dealer) Ohja, ik ben zelf nog maar net 19 en ik betaal ook alles zelf. Hoe doe je dat? Gaan werken in de vakantie en tussen door wat klusjes doen als het kan. En vooral niet roken lol. Vrienden van me geven per maand evenveel uit aan sigaretten als ik aan RC...
Ach jah .... Tis weer (kinder)vakantietijd en dan vliegen dit soort vragen je om de oren..... Zal letterlijk geen dag voorbij gaan zonder zo'n vraag Uitkomst is 9 van de 10 keer hetzelfde , ze blijven eigenwijs en kopen zo'n goedkope chinees omdat het zo lekker goedkoop in de aanschaf is..... Vervolgens kun je binnen een week na het ontvangen "genieten" van alle klachten en ellende met zo'n ding en regent het vragen over : hoe het op te lossen , waar de onderdelen te krijgen zijn , waar betere onderdelen te krijgen zijn , of er delen van andere auto's op passen en ga zo maar door ...... Been there , done that ..... En dat voor de zoveelste keer op het forum
De traxxas e-maxx die je eerder noemde is wel een goede monstertruck. Als je rond dat bedrag wilt uitgeven, heb je daar zeker een goede aan! http://www.traxxas.com/products/electric/emaxx3908/trx_emaxx_trucks3903.htm Let wel op dat als je ervoor gaat, er de nieuwe 2.4Ghz zender bij zit! Waar je ook rekening mee kunt houden is dat je voor die prijs ook een leuke slash kunt krijgen. Voordeel van dat model is dat er ontzettend veel wedstrijden mee gereden worden. Mocht je ineens willen racen, dan kan dat dus door heel het land. Zelf ben ik voor de e-revo gegaan (brushless). Dit omdat je hier lekker mee kunt bashen en springen (bijna als een monstertruck) en ook af en toe goed kunt racen op een baantje (door hem wat lager te zetten en andere instellingen aan te passen. Hij lijkt dan een beetje op een truggy). http://www.traxxas.com/products/electric/erevo5608/trx_erevo_trucks.htm Begin nou niet aan een reely en zeker niet in de 1:6 schaal. Die dingen zijn log en zwaar, de kans dat er wat kapot gaat is erg groot en dan moet je op zoek naar onderdelen die je bijna niet kunt krijgen.
dus genoeg serieuze reakties nu ,het is nu aan jou ..............doe er wat mee en niet denken dat jij het beter weet dan jongens die al meer dan 10 jaar rc ervaring hebben.
heel erg bedankt voor jullie hulp ik denk toch dat ik een beter merk ga nemen waarschijnlijk een traxxas want jullie hebben gewoon gelijk ik kan beter als ik wil beginnen goed biginnen.dus als ik het nog niet echt verprutst heb bij jullie had ik graag nog wat info of pagina's waar iki nog wat info kan zoeken over dit merk gehad. b.v.d. mitch ps.srry nard t was niet zo'n goede reactie van mij ik hoop dat het nog niet gebeurd is omtrent de hulp aan mij. verder had ik mijn ijgen probelemen (want die heefd iedereen) niet op deze manier hier invloed op mijn reactie mogen geven. en ik denk ook niet dat ik nog verder moet sparen voor een traxxas want ik werk ook en heb nog genoeg spaar centen.dus dat moet wel lukken.
Traxxas E-revo: Electro auto's - Modelbouwforum.nl Traxxas Mini E-revo: traxxas-1-16-e-revo-topic Traxxas Rustler: traxxas-rustler-vxl-xl-5-a Traxxas Slash 4x4: traxxas-slash-4x4-vxl-topic Traxxas slash 2WD traxxas-slash-topic Traxxas Mini Slash: traxxas-1-16-slash-topic Traxxas Summit: traxxas-summit-topic Traxxas E-Maxx algemeen-traxxas-e-maxx-topic Kijk maar wat je wilt en zoek er dan info over in het topic van de auto. PS : sommigen zijn wel wat duurder...
Mischien kan/wil iemand eens ff de zogenaamde A merken opnoemen, daarnaast ook graag de B merken. Ben erg benieuwd wat hier uitrolt... Zeker als, zoals ergens omschreven, de mensen met 10 jaar "ervaring" eens mee gaan doen om deze lijst aan te vullen.
A= Traxxas, HPI, HoBao,Ishima,Carson,Thunder Tiger, Robitronic. B= Acme, Max4, Bonzer, Reely een beetje,conrad.
Waar vallen onderstaande merken in? Zet deze is in vakjes...A of B. Serpent Durango Nanda Associated Ishima Tamiya Intech Agama Berganzoni Losi X-ray Mugen-Seiki Thunder-Tiger Kyosho O'Donnell Edam TM Schumacher LRP Hurrax Hot Bodies Hong Nor GS Hobao Robitronic Traxxas HPI Team C Hobbytech FG Elcon Hörmann
Serpent A Durango A Nanda A Associated A Ishima A Tamiya A ( voor beginners ) Intech B Agama ken ik niet Berganzoni ken ik niet Losi A X-ray A Mugen-Seiki A Thunder-Tiger A Kyosho A O'Donnell A Edam ken ik niet TM ken ik niet Schumacher A LRP A Hurrax ken ik niet Hot Bodies A Hong Nor A GS A Hobao A Robitronic A Traxxas A HPI A Team C ken ik niet Hobbytech B FG A Elcon A Hörmann A[/QUOTE]
9 van de 10 zijn relevant voor de topicstarter, dus zou bij de commerciele merken blijven. En ik ken er ook merendeel niet ( zeker ff gegoogled voor dit lijstje? )